Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، تجمع علمای مسلمان لبنان ضمن تاکید بر اینکه مذاکره لبنان و صندوق بین‌المللی پول باید با اصول حاکمیت و استقلال این کشور منطبق باشد، گفت که نباید هیچ گونه دیکته‌ای از سوی این نهاد که به حاکمیت کشور لطمه می‌زند را پذیرفت.

به گزارش العهد، در بیانیه تجمع علمای مسلمان لبنان آمده است: مسئولین لبنانی باید پیشنهادهای ارائه شده از سوی صندوق بین المللی پول را بررسی کنند و اگر برنامه‌ها و تصمیم هایشان خدشه‌ای به حاکمیت و استقلال کشور نزند، می توان بر این نهاد برای دستیابی به کمک‌ها و قروض اتکا کرد تا به حل بحران اقتصادی لبنان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجمع علمای مسلمان لبنان همچنین خواستار برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد خود و عدم تعویق آن به هر دلیلی شد و گفت: ما مخالف دخالت‌های بیگانگان در مساله انتخابات هستیم. این یک مساله داخلی است، بخصوص دخالت «دورتی شیا» سفیر آمریکا در لبنان را رد می‌کنیم.
 
این نهاد همچنین از گروه های سیاسی خواست با اعلام برنامه‌های خود رای دهندگان را از آن مطلع کند تا آنها تصمیم خود را در تعیین اینکه چه کسی را انتخاب می‌کنند، بگیرند .

 تجمع علمای مسلمان لبنان درباره اقدام شرکت ABC لبنان (یک مرکز تجاری در منطقه الاشرفه بیروت) در ممانعت از کار یکی از کارمندانشان به دلیل پوشش حجاب گفت که این موضع در کشوری با حضور طوائف مختلف به وحدت ملی آسیب می‌زند و مشکلات طائفه‌ای ایجاد می‌کند. از همین رو شهروندانی که مخالف با کار شرکت هستند، باید این شرکت را تحریم کنند.
در پایان بیانیه تجمع علمای مسلمان لبنان، حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به شهروندان در شهرک‌های بیتا و بورین در جنوب نابلس در کرانه باختری و زخمی کردن ده‌ها نفر از آنها را نیز محکوم شده و از جامعه بین المللی نیز خواسته شده که این اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را محکوم کند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: تجمع علمای مسلمان لبنان انتخابات لبنان دخالت آمریکا در انتخابات لبنان تجمع علمای مسلمان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، تظاهرات در حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا به بسیاری از ایالت‌ها گسترش یافت. نزدیک به 600 دانشجو در جریان این تظاهرات‌ها با مداخله شدید پلیس بازداشت شده‌اند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد، زمانی که پلیس آمریکا سعی کرد از اقامه نماز توسط دانشجویان مسلمان جلوگیری کند، دانشجویان مسیحی با ایجاد زنجیره انسانی از دوستان مسلمان خود محافظت کردند و تصاویر زیبایی را رقم زدند که توسط دوربین‌ها ثبت شد. 

https://www.taghribnews.com/images/docs/files/000633/nf00633296-1.mp4
اعتراضات دانشجویان آمریکا که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، به بسیاری از دانشگاه‌ها از جمله جورج تاون، جورج واشنگتن، اموری، هاروارد، میت، ییل، تگزاس، نیویورک، ایالت کالیفرنیا، مینه سوتا و کالیفرنیای جنوبی گسترش یافت. دانشجویان به اعتراضات خود برای حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه‌ها ادامه می‌دهند.
 
پلیس آمریکا با استفاده از خشونت از نمازهای روزانه دانشجویان مسلمان جلوگیری می‌کند.
 
 

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تجمع دانشجویان ایلامی در محکومیت آمریکا
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • مرد آمریکایی شرکت کننده در تظاهرات همبستگی با غزه مسلمان شد+ فیلم
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا