Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال الدین قادری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همزمان با ایام الله دهه فجر امسال  عملیات ساخت ۲۳ پروژه شامل زیرسازی و آسفالت راه های روستایی، احداث پل، تکمیل ابنیه فنی، احداث محور روستایی، بهسازی و روکش آسفالت و مجتمع خدمات رفاهی در جنوب سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: بیش از ۹۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای کلنگ زنی پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان به افتتاح ۱۹ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد و افزود: مجتمع خدمات رفاهی، روکش آسفالت گرم، لکه گیری موضعی، احداث پل، آسفالت سرد امولسیونی، زیرسازی و آسفالت راه روستایی از مهمترین پروژه های قابل افتتاح دهه فجر امسال در حوزه تحت پوشش این اداره کل بوده که برای راه اندازی آنها افزون‌بر ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: تمام پروژه‌ های بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای در راستای افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری راه ‌ها به عنوان سرمایه ‌های ملی و در نهایت به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ ای است که به صورت مستمر و با جدیت پیگیری و اجرایی می‌شوند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افتتاح طرح دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افتتاح طرح سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افتتاح طرح دهه فجر راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان