Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عزتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مرحله نخست طرح رزمایش همدلی و احسان که به دلیل شیوع بیماری کووید ١٩ اجرا شده، ۲۸ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان توزیع شد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم نیز ۴۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان و در مرحله سوم ۸۰ هزار پرس غذای گرم در سطح استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی گفت: در مرحله چهارم، ۳۰ هزار بسته معیشتی برای توزیع در نظر گرفته شده که ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.

عزتی ادامه داد: در ۲ مرحله نیز انواع بسته‌های معیشتی، آموزشی و بهداشتی بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع کرده و مرحله هفتم نیز در استان در حال اجراست.

وی بیان کرد: طرح رزمایش اصل سلامت نیز در استان اجرا شده و در این راستا ٣٠ هزار بسته بهداشتی ماسک و مواد ضدعفونی کننده در سطح جامعه پخش شده است.

وی تاکید کرد: اهدای  ۱۵۰ ویلچر به کودکان زیر ۱۴ سال، اهدای  ۵۰ هزار مترمربع زمین‌های دیم‌زار، ارائه خدمات پزشکی در دهه فجر به زوج‌های نابارور و همچنین کاشت حلزون گوش برای کودکان زیر ۱۴ سال از دیگر اقدامات این نهاد است.

حدود یک‌هزار نفر از جهادگران آذربایجان‌غربی در قالب ۱۸۰ گروه جهادی در آذربایجان‌غربی فعال بوده و در امور جهادی نیز مشارکت دارند، ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان‌غربی فعال بوده و در بخش‌های مختلف به خصوص در شهرستان‌های محروم وارد عمل شده است.

خدمات رسانی در بخش‌های مختلف از جمله ساخت مسکن برای محرومان، اشتغالزایی در مناطق مختلف و امور خیریه از عمده وظایف مهم این ستاد در آذربایجان‌غربی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه دهه فجر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه دهه فجر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره ستاد اجرایی فرمان بسته معیشتی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در ویدئو کنفرانسی بررسی روند اجرای طرحهای بازآفرینی شهری در استانها که با حضور دستیار ویژه وزیر و دبیر قرارگاه نوسازی مسکن و معاونین وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: طرح بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده‌های بازآفرینی شهری در ۱۰۰ درصد محدوده‌های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف سطح استان اجرایی می‌شود.

رسول عطائی افزود: در بخش نوسازی مساکن بافت فرسوده نیز برنامه دو ساله بازآفرینی شهری برای نوسازی واحد‌های مسکونی در بافتهای فرسوده شهری در آذربایجان‌غربی ۱۶ هزار و ۹۶۴ واحد است.

عطائی اظهارکرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است و برای نوسازی مسکن پروانه ساختمانی دریافت کرده‌اند.

وی گفت: با این آمار آذربایجان‌غربی در نوسازی واحد‌های مسکونی در بافتهای فرسوده شهری بیش از ۷۵ درصد از برنامه دو ساله را اجرایی کرده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، با اشاره به طرح کلید به کلید اضافه کرد: آذربایجان‌غربی جزو استانهای پیشرو بوده و در آینده این طرح همراه با اطلاع رسانی عمومی عملیاتی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه