Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، به دنبال شهادت «علی‌اکبر رنجبر» یکی از افسران پلیس در شهرستان شیراز هر یک از نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوهای جداگانه خواستار بازنگری قانون حمایت از پلیس و تأمین نیازها و تجهیزات ناجا شدند.

محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت در این خصوص، اظهار کرد: ابتدا جا دارد شهادت این افسر حافظ امنیت را تبریک و تسلیت عرض کنیم، به نظر می‌رسد باید در دو مبحث حمایت از پلیس و تأمین تجهیزات اقدامات جدی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قانون حمایتی از پلیس برای استفاده از سلاح در مواجهه با ارازل و اوباش وجود دارد، اما آنچه که مسلم است، حمایت مجموعه قضایی از پلیس است که باید این حمایت ها بیش از پیش افزایش یابد تا پلیس بتواند در مقابله با اقداماتی که مخل امنیت مردم است بهتر عمل کند.

دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع دوم حمایت از ناجا برای تأمین تجهیزات مناسب است که باید بروز باشد.

رشیدی ادامه داد: در سال گذشته بودجه مناسبی برای ناجا در نظر گرفته شد اما کافی نیست و باید در بودجه امسال مبلغ بالاتری را در نظر گرفت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ١۴٠١ در پایان، گفت: پلیس ما باید در تجهیزات، آموزش و نیروی انسانی بروز ترین پلیس باشد که ناجا برای رسیدن به این مباحث نیازمند منابع مالی است و ما در مجلس تلاش می‌کنیم که خواست ناجا تحقق یابد.

مجتبی بخشی‌پور، نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، ضمن تبریک و تسلیت شهادت افسر ناجا، اظهار داشت: بازنگری در قوانین و ارائه راهکارهای جدی برای حفظ امنیت جانی حافظان امنیت مردم بعنوان یک لزوم باید صورت گیرد.

وی افزود: مجلس آمادگی دارد که با همکاری ستاد نیروهای مسلح و ناجا، به سرعت به وظایف خود عمل کند.

شهریار حیدری دیگر نماینده استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه این گفت‌وگو ضمن تبریک و تسلیت شهادت مأمور نیروی انتظامی اظهار داشت: امکانات نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات مناسب و بروز نیست.

وی افزود: پلیس برای اجرای برنامه‌های عملیاتی خود از لحاظ لجستیکی باید ارتقاء یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ١۴٠١ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت در لایحه بودجه مواردی را بیان و ناجا نیز برای تخصیص بودجه پیشنهاداتی را مطرح کرده است.

حیدری ادامه داد: آنچه که برای ما در کمسیون تلفیق مهم است، تحقق بخشی به پیشنهادات ناجاست و تلاش می‌کنیم خواست این عزیزان عملی شود.

عضو کمیته امنیتی کمسیون تلفیق بودجه سال ١۴٠١ در پایان گفت: نیروی انتظامی مظهر رشادت و مظلومیت است و باید با اقتدار کامل در حفظ امنیت کشور بخصوص شهروندان حرکت کند، لذا تأمین خواسته های آنان از وظایف ما در مجلس است.

حسینی کیا نماینده مردم سنقر کلیایی در مجلس نیز شهادت علی‌اکبر رنجبر در شیراز به دست اراذل و اوباش بسیار دردناک و سخت دانست و گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور است و نباید اقتدار او کم رنگ شود.

وی افزود: پیام این شهادت به مجلس اقدام فوری در بازنگری قانون حمل سلاح و استفاده از آن برای حافظان نظم و امنیت است که نباید خدشه‌دار شود.

سیدسعید موسوی دادستان نظامی استان کرمانشاه نیز در ادامه، اظهار کرد: دستگاه قضایی و دادستانی نظامی استان کرمانشاه حامی قاطع عملکرد قانونی و وفق مقررات ضابطین در راستای ماموریت های محوله و ایجاد امنیت در جامعه  بوده و می‌باشد.

وی گفت: شهید رنجبر در راستای تأمین امنیت جامعه جان خود را در طبق اخلاص قرار داد و امروز همه آحاد مردم قدردان این تلاش‌ها و زحمات هستند.

انتهیا پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز نمایندگان کرمانشاه رشیدی حسینی کیا شهادت رنجبر قانون اسلحه تجهیزات مجلس شورای اسلامی استان کرمانشاه نیروی انتظامی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس ابراهیمی امروز پنج‌شنبه در جلسه بررسی تبصره ۱۸ قانون بودجه لرستان، اظهار داشت: اعتبار مربوط به جز سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ از آذرماه گذشته به بانک‌ها پرداخت و روند کار در اختیار دستگاه‌های اجرایی متعهد قرار گرفت که در پایان سال گذشته بیش از ۴۴ درصد آن پرداخت شد.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری که در کشور برای پرداخت این تسهیلات در کشور در نظر گرفته شده است پرداخت ۷۰ درصدی است که امیدواریم باتوجه‌به باز بودن سامانه پرداخت در بانک‌ها و تسریع روند تکمیل پرونده و معرفی به بانک‌ها از مرز ۷۰ درصد نیز عبور کنیم.

معاون استاندار لرستان در مورد بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: در این بخش از پرداخت تسهیلات نیز در سطح کشور وضعیت خوبی داشته و جزو دو استان برتر کشور هستیم.

ابراهیم، ی گفت: در جز چهارم تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ نیز که در اختیار دستگاه‌های حمایتی است به‌خوبی عمل شده و از ۱۳۰۰ میلیارد سهم استان تا کنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد جذب و پرداخت شده است.

کد خبر 6094995

دیگر خبرها

  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • در مجلس آینده تضارب آرا وجود خواهد داشت