Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار یدالله جوانی بیان کرد: قیام مردم ایران در تداوم قیام سید الشهداء بود و به همین دلیل تمام طواغیت دنیا مقابل آن ایستادگی کردند زیرا پیروزی انقلاب الگویی برای سایر ملت ها می شد، انقلاب ما نور بود و اگر این نور خاموش نشود مششع تر از گذشته انوارش جهان را به حرکت در می آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبرای با سفر به استان بوشهر در یادواره شهدای شهر آبپخش شرکت کرده بود مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری سپاس انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با سپاس ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر اظهار کرد: محفلی که برای گرامی داشت یاد شهدا برپا می‌شود از بهترین محافل است و باعث خیرات و برکات زیادی برای جامعه به همراه خواهد شد.

جوانی افزود: شهید روشنایی بخش و برگزیده است چرا که او با اختیار خود در راه خدا مبارزه کرد و مستحق شهادت شد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: اگر جامعه اسلامی عزت‌مند است این عزت بخاطر جهاد شهدا در راه خدا است و اگر در جامعه بخواهیم همواره عزت‌مند باشیم باید فرهنگ شهادت را در جامعه حفظ کنیم.

وی تأکید کرد: یادواره شهدا از اقدامات اثر بخش در راستای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار می‌باشد.

تمرکز دشمن برای نابودی فرهنگ شهادت

جوانی خاطر نشان کرد: دشمن امروز تمرکز خود را بر روی نابودی فرهنگ شهادت در جامعه و بین ملت ها گذاشته است، که این تهاجم فرهنگی تهاجمی علیه ارزش‌ها است و یکی از این ارزش‌ها فرهنگ ایثار و شهادت می‌باشد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نسل جوان ما با حضور در این یادواره‌ها با فرهنگ ایثار و فداکاری آشنا می‌شوند.

باید فرهنگ شهادت و ایثار و فداکاری را در جامعه زنده نگه‌داریم

وی عنوان داد: مهم‌ترین ویژگی یادواره شهدا در کنار نکو داشت آنان این است که فرهنگ شهادت و ایثار و فداکاری را در جامعه زنده نگه‌داریم و این راه الهی را ادامه دهیم.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: راه شهدا، راه اسلام و انقلاب است و قطعاً ملت ایران در پرتو چنین فرهنگی شکست‌ناپذیری تضمین شده‌ای دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کسانی که به کشور ما تهاجم کردند تلاش داشتند به هر قیمتی که شده انقلاب اسلامی را شکست دهند، ایران را چند پاره کرد و دوباره بر این کشور مسلط شوند.

بعثت دوباره اسلام با انقلاب اسلامی 

وی خاطر نشان کرد: بعد از قیام امام خمینی (ره) اسلام ظهوری دیگر در ایران داشت به شکلی برخی ها گفتند این قیام به مثابه بعثت دگر گونه اسلام بود.

جوانی عنوان کرد: امام خمینی (ره) فلسفه قیام خود را حرکت برای خدا اعلام کرد و تصمیم داشت عظمت اسلام را احیاء کند و خفت و خواری را پایان دهد.

قیام مردم ایران جهان ار به حرکت در می آورد



معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: معمار انقلاب با انقلاب اسلامی به دورانی که چپاولگران ملت ایران را غارت می کردند و تحقیر می کردند همچنین جلوی پیشرفت ملتی با آن پیشینه ی تاریخی را گرفته بودند پایان داد و حکومت ظالمانه شاهنشاهی را پایان داد.

وی بیان کرد: قیام مردم ایران در تداوم قیام سید الشهداء بود و به همین دلیل تمام طواغیت دنیا مقابل آن ایستادگی کردند زیرا پیروزی انقلاب الگویی برای سایر ملت ها می شد.

سردار جوانی تاکید کرد: انقلاب ما نور بود و اگر این نور خاموش نشود مششع تر از گذشته انوارش جهان را به حرکت در می آورد.
 


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حرکت در می آورد فرهنگ شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ در رفسنجان آغاز شد که جدال دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

داور: سیدرضا مهدوی

کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی

کارت زرد: سجاد شهباززاده از مس و گل گهر

گل: سعید سحرخیزان (۲۸) برای گل گهر و فرشید باقری (۲۸) برای مس

 مس با این نتیجه ۳۱ امتیازی شد و در رده نهم باقی ماند. محرم نویدکیا سرمربی این تیم دهمین بازی بدون باخت خود را تجربه کرد. گل گهر نیز با ۳۶ امتیاز از رده ششم تکان نخورد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • «وعده صادق» افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را در هم شکست
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران