Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «رضا عزیزی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف از صبح امروز بیشتر جاده های این استان به ویژه مسیرهای غربی را فرا گرفته و سبب لغزندگی مسیرهای برون شهری شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بدون استفاده از زنجیر چرخ امکان تردد از جاده های این استان وجود دارد اما همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی بوده و ماموران گشتی خودروهای بدون زنجیر چرخ را جریمه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: رانندگانی که قصد تردد از جاده های این استان را دارند باید به طور حتم تجهیزات زمستانی به همراه  داشته باشند و پیش از حرکت از سالم بودن خودرو، سیستم گرمایشی، لاستیک ها و برف پاک کن ها اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: چندین سانحه خسارتی و جرحی در ۱۲ ساعت گذشته رخ داده اما سانحه فوتی در این مدت زمان اتفاق نیفتاده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان نیز گفت: جاده های درون شهری همدان خیس و لغزنده اند بنابراین رانندگان باید با سرعت مطمئنه تردد کنند چرا که در این شرایط به علت کاهش اصطکاک لاستیک و سطح زمین در صورت استفاده از ترمز، خودرو به جهت دیگری هدایت شده و سبب بروز تصادف می شود.

سرهنگ «فرخ جمالی» افزود: صبح امروز چندین سانحه به علت لغزندگی سطح جاده و خروج خودرو از مسیر اصلی در بلوار نجفی رخ داد که این سوانح با وجود برخورد با شی ثابت و درخت مجروحی نداشته است.

برچسب‌ها استان همدان برف و یخ پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان برف و یخ پلیس راهنمایی و رانندگی همدان استان همدان برف و یخ پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان