Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات خدماتی به ساکنان مناطق محروم خراسان شمالی اعطا شد. - اخبار استانها -

مجید الهی راد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد ، با اشاره به ارائه 121 هزار و 796 خدمت به مردم مناطق محروم استان خراسان شمالی اظهار داشت: خدمات این نهاد در زمینه ساخت و تعمیرات مسکن، ارائه آموزش‌های کسب و کار و پرداخت تسهیلات اشتغال ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرداخت کمک هزینه جهیزیه٬ ارائه کمک موردی به نیازمندان، تامین لوازم ضروری زندگی و کمک هزینه درمانی از جمله این خدمات است. همچنین امسال 940 مورد خدمات در حوزه احداث، تامین و تکمیل مسکن مددجویان با اعتبار 20 میلیارد و 840 میلیون تومان به ساکنان مناطق محروم استان ارائه شد افزود: همچنین 869 مورد از مسکن خانوارهای این مناطق نیز تعمیر و بازسازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی تصریح کرد: کمیته امداد در راستای توسعه اشتغال ساکنان مناطق محروم استان نیز هزار و 590 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال با اعتبار هفت میلیارد و 320 میلیون تومان پرداخت کرده است.  826 نفر از مددجویان مناطق محروم استان نیز آموزش‌های مهم کسب و کار به صورت رایگان ارائه داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان: توانمندسازی اقتصادی و علمی مددجویان مهم‌ترین رویکرد است 100 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان اردبیل احداث می‌شود پرداخت 12 هزار میلیارد تومان وام به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در 5 سال

الهی به اعطای سه هزار و 600 مورد لوازم ضروری زندگی و پرداخت 5 هزار و 859 مورد کمک موردی اشاره و اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان مددجویان نیز 804 کودک زیر 5 سال و هزار و 730 مادر باردار و شیرده ساکن در مناطق محروم استان از خدمات طرح رفع سوء تغذیه این نهاد بهره مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی ادامه داد: در بخش حمایت از بیماران صعب العلاج نیز 27 هزار خدمت در زمینه خرید وسایل مورد نیاز، تامین بسته‌های بهداشتی و بسته‌های معیشتی ارائه شده است.  293 سری کمک هزینه جهیزیه نیز به ساکنان مناطق محروم استان ارائه شده است.

وی کل اعتبار هزینه شده برای ارائه خدمات به ساکنان مناطق محروم را بیش از 40 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام و عنوان کرد:  این اعتبار از محل اعتبارات دولتی، غیردولتی، صدقات و درآمدهای استانی هزینه شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد استان ساکنان مناطق محروم استان ساکنان مناطق محروم استان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمند سازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، اظهار داشت: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کار افتادگی بهره مند شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه بازنشستگی جهت دو گروه از مددجویان شامل گروه زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال فعال که سرپرست خانواده و مستمری بگیر این نهاد باشند صورت می‌پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه از ناحیه کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول (زنان ۵۵ سال و مردان ۶۰ سال) به مدت حداکثر ۱۰ سال ادامه می‌یابد و پس از آن از تحت پوشش خارج می‌شوند چرا که دیگر خودشان حقوق بگیر تأمین اجتماعی هستند.

روشن بیان داشت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۲۲ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بابت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان در سال ۱۴۰۲ مبلغی بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص و به شعب تابعه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر 6093084

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور