Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: طی روز جاری، وزش باد نسبتا شدید شمال غربی  و مواج شدن دریا، شاخص ترین پدیده ی مناطق دریایی استان و جزایر خلیج فارس خواهد بود.

با توجه به فعالیت سامانه ی بارشی در جنوب غرب کشور، احتمال بارش خفیف در مناطق غربی استان دور از انتظار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سایر مناطق استان، آسمان صاف و هوا همراه با غبار محلی پیش بینی می شود.

در ساعات بعدازظهر و شب، سرعت باد در جزایر غربی استان (کیش و لاوان ) نزدیک به 40 کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید و اختلال در تردد های دریایی دور از انتظار نخواهدبود.

هواشناسی توصیه کرده که ضمن خودداری از تردد شناورهای سبک و فعالیت های تفریحی، تمهیدات لازم در بنادر غربی استان صورت پذیرد.

از لحاظ دمایی، فردا در غالب نقاط استان کاهش نسبی دما در طول روز پیش بینی می شود.

طی روز یکشنبه و دوشنبه با توجه به تاثیر یک موج  ضعیف بارشی، در برخی نقاط شمالی و شرقی استان، بارش پراکنده ی باران پیش بینی می شود.

از امروز تا روز سه شنبه وزش باد نسبتا شدید در مناطق دریایی استان تداوم خواهد داشت و دریا، به ویژه در بنادر غربی استان نسبتا مواج خواهد بود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی هرمزگان سامانه ضعیف بارشی کاهش دما غربی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن

شرکت انگلیسی ناظر بر حوادث دریایی از هدف قرار گرفتن یک کشتی در شمال غربی سواحل یمن خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان تجارت دریایی انگلیس امروز دوشنبه اعلام کرد که این سازمان یک گزارش از حادثه‌ای در 45 مایل دریایی (84 کیلومتری) شمال غربی المخا یمن دریافت کرده است.

این شرکت وابسته به نیروی دریایی انگلیس ادامه داد که از سوی «افسر امنیتی شرکت» از یک انفجار در نزدیکی یک کشتی تجاری مطلع شده است.

این شرکت با اشاره به اینکه کشتی و خدمه در امنیت هستند، افزود که «افسر امنیتی شرکت» گزارش داد این کشتی متحمل خسارت شده و در حال حرکت به سمت بندر بعدی است.

گزارش وقوع حادثه دریایی جنوب شرق عمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چند استان
  • گزارش هواشناسی ۱۱ اردیبهشت؛ تداوم بارش در استان‌های غربی کشور
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت