Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص فعال بودن باشگاه فولاد در نقل و انتقالات اظهار داشت: همانطور که همه می‌دانند ما در شرایط فعلی به عنوان نماینده ایران باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم و وظیفه ما این است که ترکیب تیم را بهتر کنیم. طی هماهنگی که با کادر فنی داشتیم آنها لیست خود را ارائه کردند و ما هم طبق آن برای جذب بازیکن اقدام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد دیدار سوپرجام مقابل پرسپولیس گفت:‌ ما اردوی آمادگی در تهران داشتیم و همه بازیکنان آماده هستند و هیچ مشکلی نداریم. امروز بعدازظهر اعضای تیم به سیرجان می‌روند و امیدوارم که نتیجه خوبی رقم بخورد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در مورد شرایط صالح حردانی عنوان کرد: حردانی در فصل جاری در قرارداد خود بند اضافه کرده بود که او با پرداخت مبلغی می‌تواند به صورت یکطرفه قرارداد خود را فسخ کند. در فصل جاری حردانی با استقلال به توافق رسیده بود و کار به امضاء کشیده بود ولی او را متقاعد کردیم که یک فصل دیگر تمدید کند. او برای حضور در تیم شرط گذاشت که این بود اگر پنجره باز شود باشگاه باید به او اجازه دهد تا از تیم جدا شود.

گرشاسبی ادامه داد: از زمانی که پنجره نقل و انتقالات ما باز شده زمزمه رفتن او شنیده می‌شد و این بازیکن به سرمربی تیم هم اعلام کرد که خواستار جدایی است و طی صحبتی که با نکونام داشتیم قرار بر این شد که او را معاوضه کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه فولاد از این موضوع راضی بود یا خیر، تأکید کرد: یک بازیکن وقتی که از جایی کنده شود دیگر نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. البته دخالت ایجنت‌ها هم بی‌تأثیر نبود. حردانی از من درخواست می‌کرد که می‌خواهم بروم و پس از آن شرایط را اعلام کردیم و باشگاه استقلال با درخواست ما موافقت کرد و دو بازیکن را گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد که با برنامه تهران ورزشی گفت و گو می کرد، در مورد آخرین وضعیت مظاهری اظهار داشت:  :ما پس از چند جلسه و هماهنگی با باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن رشید مظاهری به توافق نهایی رسیدیم و باشگاه استقلال اعلام کرد که هر زمانی توافق نهایی را با مظاهری انجام دادید اعلام کنید تا مجوز خروجش را صادر کنیم اما چند روز بعد کادر فنی با حضور دروازه بان استقلال مخالفت کرد و باعث شد قرارداد او محقق نشود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حمید رضا گرشاسبی مدیر عامل فولاد صالح حردانی رشید مظاهری جواد نکونام سرمربی فولاد سوپر جام باشگاه فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد

 


در حالی که پس از جدایی حمید مطهری از جمع مربیان کادرفنی برخی از رسانه‌ها اعلام کردند قراراست به زودی افشین قطبی کار خود را در کادرفنی تیم ملی آغاز کند، این خبر از سوی مهدی حاج باقر تایید نشد.

در این راستا حاج باقر ضمن اعلام دلخوری افشین قطبی از شایعاتی که برخی رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند، تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی حسن نیت خود را در خصوص همکاری قطبی در کادرفنی تیم ملی اعلام کرده است و قطبی هم صراحتا ضمن تشکر از این مساله، اعلام کرده است همواره دوست دارد به فوتبال ایران کمک کند، اما این مساله که به تازگی از سوی برخی رسانه‌ها در خصوص اضافه شدن قطبی به کادرفنی تیم ملی برسر زبان‌ها افتاده است، صحت ندارد و در صورت تکرار، به شکل قانونی این مساله را پیگیری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: حضور قطبی به کادر فنی به شکلی که این رسانه مطرح نموده، به هیچ وجه مورد تایید قطبی و آقای قلعه‌نویی نیست.

tags # تیم ملی فوتبال ایران ، افشین قطبی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • چشمی و حردانی محروم شدند
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • مورد عجیب عبدالله
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد