Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس تفاهمنامه منعقد شده در صورت نیاز از ظرفیت بیمارستان‌های غیر دانشگاهی نیز استفاده می‌شود.

به گفته ایوب توکلیان  ضریب اشغال تخت مراکز درمانی به صورت ۲۴ ساعته پایش می‌شود. بر اساس برنامه مدیریت هوشمند  از ایجاد ازدحام و بروز بار اضافی به یک بیمارستان جلوگیری و بیماران به تناسب تخت‌های بستری و ظرفیت و امکانات زیر ساختی در تمامی بیمارستان‌ها توزیع می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: با اجرای این طرح ضمن ارتقای کیفیت خدمات، خدمت رسانی به بیماران غیر کرونایی و آموزش دانشجویان نیز طبق روال گذشته انجام می‌شود. بر اساس سیاست معاونت درمان، بیماران مبتلا به کووید-۱۹ به گونه‌ای توزیع می‌شوند که متناسب با ظرفیت‌ها و تفاهمنامه‌های قبلی با بیمارستان‌ها و همچنین ظرفیت بیمارستان‌های غیردانشگاهی نیز استفاده می‌شود که در این خصوص داده‌های برخط از شرایط حاضر بیمارستان‌ها می‌تواند کمک شایانی داشته باشد.

به گفته رئیس کمیته مراقبت و درمان قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد  در مدیریت هوشمند تخت باید به سمتی برویم که بیمارستان‌ها از تعداد بیماران غیر اورژانسی بکاهند تا در صورت افزایش تعداد بیماران برای بستری بتوان ضمن پاسخگویی به بیماران از فرسودگی و خستگی کادر درمان جلوگیری کرد.

انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی موج ششم کرونا بیمارستان های دولتی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت