Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: دشمنی آمریکا با اسلام ریشه‌ای است، مذاکره آمریکا با ایران از سر ناچاری است، زیرا اگر می‌توانستند، کل صنعت هسته‌ای و موشکی ایران را نابود می‌کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم  به نقلاز مرکز خبر حوزه، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا شامگاه جمعه در سلسله‌نشست‌های دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهار مردان برگزار شد، اظهار داشت: این روزها و در ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب فرصت خوبی مهیا شده تا دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تبیین و معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز جنگ، جنگ روایت‌ها است و دشمن سعی در برعکس جلوه‌دادن واقعیت‌ها دارد که نیاز است با تبیین در برابر این تحریف‌ها ایستاد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در عصر نظام دوقطبی به وقوع پیوست، ادامه داد: انقلاب اسلامی تنها رویداد عمیق سیاسی اجتماعی دهه پایانی 70 میلادی و قرن بیستم میلادی محسوب می‌شود که شوروی و آمریکا نه‌تنها حمایت نکردند، بلکه مخالفت کردند و پایه‌های فکری و بنیادین این اندیشه‌ها را به چالش کشید.

انقلاب اسلامی به روایت فرماندهان دفاع مقدس| ماجرای اولین دستگیری مرتضی قربانی توسط عوامل حکومتی شاهامام جمعه زنجان: دستاوردهای انقلاب باید به نسل جوان بازگو شودامام جمعه گرگان :اهداف انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

اکرمی‌نیا با بیان اینکه انقلاب اسلامی به‌هیچ‌عنوان برای دشمنان خارجی و پهلوی قابل پیش‌بینی نبود، بیان کرد: 9 روز قبل از قیام مردم قم در نوزده دی، کارتر رئیس‌جمهور وقت آمریکا اعلام می‌کند در منطقه آشوب‌زده خاورمیانه ایران جزیره ثبات است، بعد از آن قیام مردم قم رخ داد و طی یک سال انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی  دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را موردتوجه قرار داد و افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در زمینه‌های نظامی، سیاسی و دفاعی در اوج اقتدار قرار دارد و به یکی از قدرت‌های اصلی منطقه تبدیل شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به راه‌انداختن گروه‌های تکفیری در سال‌های گذشته در منطقه اشاره کرد و گفت: هدف همه این‌ها نابودی نظام جمهور اسلامی ایران است، اما توانستیم با درایت شهید سلیمانی یک الگوی دفاع منطقه‌ای شکل بدهیم و بسیج قومیت‌ها، ملیت‌های و مذهب‌ها این توطئه‌های خونین را مهار کنیم.

اکرمی نیا پیشرفت‌های نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب را مهم دانست و تأکید کرد: قبل از انقلاب چیزی که حدود 40 تا 60 هزار مستشار آمریکایی و خارجی در ارتش ایران خدمت می‌کردند، نیروهای ایرانی حتی اجازه دست زدن به تجهیزات نظامی را نداشتند، اما اکنون ایران تسهیلات نظامی‌اش را صادر می‌کند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام با امپراتوری رسانه‌ای و به کمک بیش از 250 شبکه فارسی‌زبان واقعیت‌ها را برعکس جلوه می‌دهند و علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، عنوان کرد: امروز مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد، بخشی از آن مربوط به مدیران گذشته و سوءمدیریت‌ها‌ست و بخش دیگر آن به دلیل جنگ اقتصادی دشمنان نظام است.

وی بیان کرد: امروز نیازمند تفکر انقلابی و مدیریت جهادی هستیم و دولت سیزدهم در مقطعی که روی کار آمده نشان داد این مهم قابلیت عملی شدن دارد.

اکرمی‌نیا تصریح کرد: دشمنی آمریکا با اسلام ریشه‌ای است و اعلام هم می‌کند که جنگ غرب با تمدن اسلام ناگزیر خواهد بود، مذاکره آمریکا با ایران از سر ناچاری است زیرا اگر می‌توانستند، کل صنعت هسته‌ای و موشکی ایران را نابود می‌کردند، آمریکا حتی متحدانش را بعد از فروپاشی به آمریکا راه نداد از جمله محمدرضا پهلوی، و در آخرین آن‌ها افغانی‌هایی که در خدمتشان بودند را هم به آمریکا راه ندادند.

وی خاطرنشان کرد: خاورمیانه و غرب آسیا ویترین شکست‌های آمریکا است و از سر ناچاری تلاش می‌کنند روابط اسرائیل با اعراب منطقه را بهبود ببخشند که این هم موقتی است و مطمئن باشید که مردم این کشورها اجازه ادامه این روابط را نخواهند داد.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش انقلاب اسلامی اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا که با حضور ۳۲ تیم از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز ‌شده بود، ظهر امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) با قهرمانی ایران به پایان رسید.

در دیدار فینال این مسابقات که در شهر روی‌اِت کشور تایلند برگزار شد، تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه‌نوی) به مصاف نماینده نخست لبنان رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد و قهرمان قاره کهن آسیا شد.

ملی‌پوشان ساحلی ایران در دو ست متوالی با امتیاز مشابه ۲۱ بر ۱۲ لبنان (الحبیب هادی – ابی کرم جاد) را شکست دادند تا والیبال ساحلی ایران برای دومین بار قهرمان زیر ۱۹ سال آسیا شود.

اکبرزاده و قلعه‌نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران با شکست هنگ‌کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) و نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت و سهمیه جهانی گرفت و در مرحله نیمه‌نهایی نیز استرالیا یک را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

بدین ترتیب تیم ایران با کسب هفت برد متوالی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا شد.

نادر انصاری، ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیاست و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

والیبال ایران سال ۱۴۰۳ را با عنوان نایب‌قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد، در ادامه تیم ملی یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و در سامیلا به عنوان نایب‌قهرمانی دست یافت.

دیگر خبرها

  • روحانیون مرزبانان فکری و اعتقادی جامعه هستند
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۹/ «دوراهی تسلیم و شکست»
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا