Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@17:49:33 GMT

شروع طوفانی میزبان جام باشگاه‌های جهان با 4 گل

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۶۹۰۹

شروع طوفانی میزبان جام باشگاه‌های جهان با 4 گل

افتتاحیه جام باشگاه‌های جهان روز گذشته با برتری تیم فوتبال الجزیره امارات برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه" در راند نخست رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان، تیم فوتبال الجزیره امارات که میزبان این دوره از رقابت‌هاست و به واسطه میزبانی در این تورنمنت حضور دارد، به مصاف پیرائه تاهیتی رفت؛ در این مسابقه شاگردان مارسل کایزر نمایش برتری از خود نشان دادند و موفق شدند با برتری 4 گله خود را به راند دوم بازی‌ها برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جالب آن‌که در همان نیمه نخست بازیکنان الجزیره کار را یکسره کرده و با درخشش العامری، عطاس و کسانوویچ با برتری 3 گله به رختکن رفتند تا خیالشان از صعود به مرحله بعدی آسوده باشد؛ عملکردی که مورد تمجید سایت فیفا هم قرار گرفت و از عملکرد شاگردان کایزر تمجید شد.

 

در راند دوم رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان، امروز الاهلی مصر به مصاف مونتری مکزیک می‌رود و فردا نیز در تقابل تماماً آسیایی، تیم فوتبال الجزیره به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

 

نکته جالب‌توجه این‌که برنده دوئل الاهلی و مونتری به مصاف پالمیراس برزیل در مرحله نیمه‌نهایی می‌رود و چلسی انگلیس نیز به عنوان قهرمان اروپا در مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان انتظار رویارویی با برنده مصاف الجزیره امارات و الهلال عربستان را می‌کشد.

گفتنی است که از 14 تا 23 بهمن‌ماه رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان 2022 با حضور 7 تیم به صورت حذفی به میزبانی ابوظبی امارات دنبال می‌شود.

امارات الجزیره

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات الجزیره جام باشگاه های جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، همکاری بین المللی، رشد و توسعه و انرژی سه محوری است که در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در داووس که امروز در ریاض، پایتخت عربستان سعودی و برای اولین بار در خارج از شهر داووس سوئیس افتتاح شد، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این مجمع با شعار «همکاری بین المللی، رشد و انرژی برای توسعه» و با حضور بیش از هزار نفر از جمله سران کشورها، مقامات ارشد و کارشناسان بین المللی از بخش‌های دولتی و خصوصی به مدت دو روز ادامه دارد. برای بحث در مورد مسائل و تحولات مختلف اقتصادی جهانی.

این نشست فرصتی برای تصمیم گیرندگان از سراسر جهان است تا زمینه‌های مشترکی برای ایجاد تأثیرات مثبت جهانی پیدا کنند.

گفتنی است، با وجود اینکه داووس سالی یک بار برگزار می‌شود اما تأثیر آن بر اقتصاد جهانی قابل توجه است، زیرا مهم‌ترین مسائل جهان را برجسته می‌کند، هدف آن یافتن راه حل برای مسائل مطرح شده و دستیابی به ثبات سیاسی و اقتصادی در جهان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات