Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله نیک خواه گفت: هشتصد میلیون تومان سازمان بسیج کارگری و دو میلیارد تومان گل گهر سیرجان با عنوان بسیج کارگری به صورت مستقل کمک های خود را به مناطق سیل زده جنوب استان کرمان ارسال کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید روح‌الله نیک‌خواه در گفتگو با راه آرمان در خصوص برنامه‌های این نهاد در دهه فجر گفت: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یازده عنوان برنامه را در دستور کار خود قرار داده است که چند برنامه‌ی بزرگ استانی هم با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار خودداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین برنامه ما سفیران امیدآفرین هست که این برنامه در سطح مساجد مدارس دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه ادارات و جهت امیدآفرینی با حضور معاونان خط تولید استان در این عرصه‌ها برگزار می‌شود که سه کارخانه مس شیر پگاه و لاستیک بارز در سطح شهر کرمان این برنامه را اجرا کرده‌اند.

نیک‌خواه ادامه داد: دومین برنامه ما برگزاری جلسات کارگری در راستای ایجاد اخوت یعنی همکاری بین کارگران عزیز و کارفرماها است که یکی از برنامه‌های بسیار مطلوب سازمان بسیج کارگری در استان است.

وی افزود: سومین برنامه نشست کاری بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب است این برنامه هم در سیزدهم بهمن‌ماه در دستور کارداریم که با حضور هیئت اندیشه‌ورز استان در جهت پیشبرد برنامه‌های سازمان بسیج کارگری است و چهارمین برنامه برپایی ایستگاه‌هایی صلواتی بوده که در سطح کل پایگاه‌های ما و در سطح استان در دستور کار قرارگرفته که در جهت ایجاد سرور و شادمانی است.

نیک‌خواه اذعان کرد: حضور منسجم کارگران بالباس کار در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن‌ماه است و شاهد حضور پر شور کارگران استان در راهپیمایی خواهیم بود و برپایی غرفه در جهت نمایش دستاوردهای صنعتی در روز بیست دوم بهمن و در مسیر راهپیمایی راداریم.

وی افزود: برگزاری ورزش همگانی را در سطح استان داریم که به‌منظور ایجاد نشاط و همدلی بیشتر و روحیه بخشی به جامعه کار اجرا می‌شود که این برنامه را به‌ویژه در نوزدهم بهمن‌ماه و در واحدهای تولیدی داریم و فضاسازی و تبلیغات پیرامونی با توجه به چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

نیک‌خواه تأکید کرد: توزیع بسته‌های حمایتی بین محرومین راداریم و باید ذکر کرد که تا قبل از ایام‌الله دهه فجر غالب بر هشت‌صد میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی جامعه کار بسیج استان جمع‌آوری‌شده و به مناطق سیل‌زده فرستاده‌شده است.

وی ادامه داد: این حمایت‌ها در دهه‌ی فجر هم ادامه دارد و سازمان بسیج کارگری و کارخانه‌ها به‌عنوان کمیته‌ی تأمین و توزیع بسته‌های حمایتی بین محرومین استان فعال است که این کار هم توسط خود بسیج کارگری در استان در قالب هزار بسته‌ی معیشتی در دستور کار قرار دارد که ویژه‌ی ایام‌الله دهه فجر است.
 
نیک‌خواه از برگزاری شیفت ایثار در واحدهای تولیدی استان نام برد و گفت: این برنامه به‌صورت جهادی در سطح واحدهای تولید برگزار می‌شود و بالغ‌بر هزار دویست نفر در ساعت در این برنامه خدمت ایثار گرانِ خواهند داشت.

وی به اخرین برنامه که بر پایه جشن های انقلاب است، اشاره کرد و گفت: این جشن ها مختص کارگران در سطح کارنجات و واحدهای تولیدی هستند.

وی بابیان اینکه در روز دوازده بهمن‌ماه در کارخانه شیر پگاه زنگ انقلاب زده شد گفت: ما با برپایی نماز وحدت دهه فجر را آغاز کردیم و بانواختن زنگ انقلاب از دواز ده بهمن ماه عبور کردیم و با برگزاری مسابقه دو
و میدانی از فرودگاه تا مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ورود نمادین امام را برای همه تداعی کردیم.

نیک‌خواه افزود: بسیج کارگری نیازمندی‌های مردم سیل‌زده را نیز تأمین کرده است ما نیازمندی‌ها را احصاء کردیم و بر اساس نیاز آنچه ما می‌توانستیم را در عرصه کارخانه‌ها کمک کنیم در ابتدا تأمین مواد غذایی بود که هزار لیتر روغن، هزار کیلو برنج در مرحله‌ی اول ارسال شد.
 
وی ادامه داد: بیست تن آرد که با مبلغ بیست و سه میلیون و چهارصد هزار تومان خریداری شد و ارسال دوازده تن آب‌معدنی که بازهم نیازاست در این مناطق، دو ونیم میلیارد تومان بسته‌ی معیشتی توسط گل و گوهر تهیه شد و در بین نیازمندان توزیع گردید که جدای از مبلغ کمک خود سازمان بوده است.
 
وی ادامه داد: اقلام دیگری مانند پتو، چادر وسایل گرمایشی توزیع شد و گزارشی هم رسید که در تأمین اقلام ضروری مانند بشقاب و ... نیاز مردم است بنابراین خریداری و برای مردم ارسال شد.
 
نیک‌خواه تأکید کرد: بسته‌های معیشتی که در یک مرحله شصت بسته و در مرحله‌ی دیگر صد وبی است بسته برای مردم ارسال شد به این صورت که ما پول را واریز می‌کردیم به شرکت یا مغازه اقلام که آماده می‌شد دوستان در عرصه توزیع کمک‌ها به مناطق می‌فرستادند، یک کامیون اقلام شامل مواد غذایی مواد اولیه و مواد موردنیاز که این‌ها از سوی حوزه صاحب‌الزمان کارگری به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

وی بابیان اینکه مناطق سیل‌زده هنوز مشکلاتی دارند و ما پیگیر رفع نیازهای آنان هستیم، گفت: یکی از نیازهای این مناطق تأمین منبع آب است زیرا آب شرب در قالب تانکرها ارسال می‌شود و ماشین‌های حامل آب‌معدنی هم‌جهت آشامیدن ارسال شد و با شرکت کارخانه زمزم نیز مذاکره کردیم که واریز هزینه‌هایی برای خرید ماشین‌های مکش که آب را می‌کشیدن پرداخت کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بسیج کارگری مناطق سیل زده دستور کار نیک خواه ارسال شد بهمن ماه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایلام از پیش‌بینی هزینه ۴۰ میلیارد تومانی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ایلام، هادی کرمی اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و احصاء آماری نیازها و مشکلات مناطق حاشیه شهر ایلام پیش‌بینی می‌شود ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت انجام امورات عمرانی در مناطق حاشیه شهر ایلام نیاز است.

وی افزود: از این اعتبار مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال جهت جدول کشی مناطق حاشیه شهر شامل محلات آشوری، میلاد، ریزه بندی، تلاش، قائم و کارخانه نمک، و ۳۰۰ میلیارد ریال دیگر جهت آسفالت این مناطق کمتر برخوردار پیش‌بینی شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایلام اضافه کرد: در طرح تفصیلی جدید الحاق این مناطق به شهر ایلام انجام شده و به زودی بعد از اخذ مجوزات شهرداری از شورای شهر و تأیید فرماندار مناقصه جدول‌گذاری و آسفالت این مناطق در چند فاز در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

کرمی با اشاره به اجرای پروژه بزرگ نهضت آسفالت در شهر ایلام افزود: علاوه بر اکیپ آسفالت شهرداری، مجوزات لازم جهت اجاره اکیپ آسفالت و دستگاه آسفالت تراش به مبلغ ۸ میلیارد تومان از بخش خصوصی به شهرداری جهت اجرای نهضت آسفالت در معابر شهر ایلام داده شده است.

وی گفت: وظیفه شهرداری و شورای شهر خدمتگزاری به شهروندان در تمام مناطق شهر است و در این راه هیچ گونه تبعیضی وجود ندارد.

کد خبر 749796

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر