Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به دلیل حضور افراد غیرمسئول در ورزشگاه انقلاب کرج خیلی اذیت شدیم و کسی هم نتوانست آنها را بیرون کند

بیژن طاهری در خصوص شرایط بازی دو تیم هوادار - استقلال در ورزشگاه انقلاب کرج صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، بیژن طاهری درباره برتری 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل هوادار در بازی معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به تسنیم گفت:

ورزشگاه انقلاب کرج توان برگزاری چنین بازی سنگینی را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گذشته از چمن ورزشگاه که قابلیت بازی کردن نداشت، از نظر امنیتی هم در سطح بالایی نبود. این ورزشگاه برای استقلال کوچک بود، چون خیلی اذیت شدیم. افرادی که سمت نداشتند در کنار زمین، راهروها، رختکن و ... حاضر بودند.

طاهری افزود:

بازیکنان استقلال به تازگی به خاطر ابتلا به ویروس کرونا بهبود یافته بودند و حضور افراد متفرقه دوباره باعث ایجاد خطر می‌شد. بعد می‌گویند چرا بازیکنان استقلال رعایت نکردند و کرونا گرفتند. همین اتفاقات در مسجدسلیمان و اراک افتاد. شاهد بودم که هیئت فوتبال کرج چقدر زحمت کشید ولی نتوانستند مدیریت کنند. آنقدر کنار زمین آدم غیرمسئول حضور داشت که کلافه شده بودیم. بازی روز گذشته در اصل با حضور تماشاگر برگزار شد.

سرپرست تیم استقلال با بیان اینکه نباید دیدار آبی‌پوشان با هوادار در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شد، تصریح کرد:

بازی را برده‌ایم و بهانه نمی‌آوریم ولی بی‌نظمی در ورزشگاه بیداد می‌کرد. افراد با بچه‌های‌شان به ورزشگاه آمده بودند، در صورتی که قرار نبود هر کسی دست دو نفر را بگیرد و با خود به ورزشگاه بیاورد. هر فردی با دوربین کنار زمین، راهروها، سمت رختکن و ... حضور داشت. هیچ کسی هم نبود که کمک کند. یگان ویژه تلاشش را کرد ولی آدم غیرمسئول زیاد بود و نتوانستند آنها را بیرون کنند.

طاهری در خصوص صحبت‌هایش با سیاوش یزدانی پس از اخراج در بازی با هوادار گفت:

چون یزدانی اخراج شده بود به او دلداری می‌دادم. بازی ندادن به یزدانی در تیم ملی با این سطح از بازی مزید بر علت شد که او شرایط خوب گذشته را نداشته باشد.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس درگیری مجازی کنعانی زادگان و امیرحسین صادقی برخورد سرد علی کریمی با عزیز خادم در حاشیه دیدار سرخابی ها و ستارگان تیم ملی ارلینگ هالند: می شنوید؟ صدای بازگشت من است! پنالتی از دست رفته کریستیانو رونالدو مقابل میدلزبرو (منچستریونایتد 0-0 میدلزبرو)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ورزشگاه انقلاب کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!

ظاهرا حواشی اخیر پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال با محرومیت هوادار پیرمرد سپاهان تمام نشد و این محرومیت شامل هواداران زن دیگر تیمها هم شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در یک بازی حساس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود. 

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها