Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:15:11 GMT

دانچیچ به جمع ۱۰ نفر برتر NBA رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۷۳۱۶

دانچیچ به جمع ۱۰ نفر برتر NBA رسید

فوق ستاره اسلوونیایی تیم موریکس، به جمع ۱۰ نفر برتر NBA از نظر ثبت تریپل دبل در فصل عادی رسید.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در جریان دیدار صبح امروز تیم‌های دالاس و فیلادلفیا در فصل عادی لیگ بسکتبال NBA که با پیروزی ۱۰۷ - ۹۸ مورکیس همراه بود، «لوکا دانچیچ» فوق ستاره اسلوونیایی دالاس عملکرد درخشانی را به ثبت رسانده و رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این فوق ستاره جوان موفق شد با ثبت یک تریپل دبل دیگر، در ۲۲ سالگی با عبور از «فَت لِوِر»، با ۴۴ تریپل دبل رتبه دهم بیشترین تعداد تریپل دبل در تاریخ بازی.های فصل عادی لیگ NBA را به خود اختصاص دهد.

 

طبق رده‌بندی اعلام شده، تا به این لحظه «راسل وستبروک» با ۱۹۳، «اسکار رابرتسون» با ۱۸۱ و «مجیک جانسون» با ثبت ۱۳۸ تریپل دبل، رتبه‌های اول تا سوم این رده‌بندی را در اختیار دارند. 

 

دانچیچ در بازی صبح امروز عملکرد فوق العاده‌ای داشت و با کسب ۳۳ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۵ پاس گل موفق به ثبت تریپل دبل شد.

بسکتبال آمریکا (ان بی ای)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال آمریکا ان بی ای تریپل دبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقم عجیب مصرف برق کولر‌ها در دوره گرم سال

مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به مصرف برق ٣٢ هزار مگاواتی سامانه های‌سرمایشی در دوره گرم سال، آن را معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیونی عنوان کرد و گفت: ممنوعیت تبلیغ کولر‌های گازی در مناطق عادی و معتدل طی مذاکره با صداوسیما حاصل شده و ٨٠ درصد مناطق کشور را شامل می‌شود.

به گزارش وزارت نیرو، وی در گردهمایی مدیران دفاتر حقوقی شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیرو به ناترازی صنعت برق در ٣ بخش مالی، سوخت و تولید و مصرف برق اشاره کرد که به طور مستقیم یا غیرمستقیم عملکرد بخش‌های تولید، انتقال و توزیع برق را تحت تاثیر قرار داده است.

وی رشد شتابان مصرف (٥.٧ درصد در سال گذشته) را از دیگر چالش‌های صنعت برق عنوان کرد که با توجه به رشد یک تا ٢ درصدی مصرف در کشور‌های توسعه یافته، نیازمند تدبیر است.

 

به گفته وی، بخشی از رشد مصرف برق نامتعارف است که به پدیده‌های نوظهوری مانند ماینر‌های غیرمجاز یا استفاده از کولر‌های گازی در مناطق عادی اختصاص دارد.

مدیرعامل توانیر در ادامه از کاهش فعالیت تولیدکنندگان مجاز رمز ارز از حدود ٣٥٠ مگاوات به کمتر از ٥٠ مگاوات خبر داد که به دلیل عدم بازدارندگی، راهکار‌های قبلی مربوط به استخراج غیرمجاز است.

وی در همین زمینه گفت: تاکنون ٨٠٠ مگاوات ماینر غیرمجاز کشف شده است.

رجبی مشهدی ٣٢ هزار مگاوات مصرف برق سامانه های‌سرمایشی در کشور را معادل کل مصرف برق کشور مصر با ١٢٠ میلیون نفر جمعیت ذکر کرد که نشان می‌دهد در کشور ما مقررات و مناسبات خوبی برای بهره‌وری انرژی و مهار هدر رفت برق در این حوزه حاکم نیست.

وی با اشاره به ممنوعیت تبلیغ کولر‌های گازی در مناطق عادی و معتدل که طی مذاکره با صداوسیما حاصل شده و٨٠ درصد مناطق کشور را شامل می‌شود، تاکید کرد: توان صنعت برق در این عرصه به ابزار‌های فنی و اجرایی محدود می‌شود و بدون بهره‌گیری از ظرفیت حوزه حقوقی، امکان جلوگیری از مصارف بی‌رویه یا اجرای طرح‌هایی مانند توسعه خطوط برق وجود ندارد، بنابراین درخواست دارم واحد‌های حقوقی صنعت برق وارد میدان شوند و کارشناسان این حوزه در تمامی موضوعات مبتلا به صنعت برق ورود کنند.

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • رقم عجیب مصرف برق کولر‌ها در دوره گرم سال
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • دیگر عادی شده: یک گزینه دیگر به بایرن نه گفت!‏
  • هنرنمایی‌هایی دانچیچ و اروینگ برای دالاس
  • تلاش برای رفع آبگرفتگی ها در خوزستان / سامانه بارشی دیگر در راه است
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس