Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:43:16 GMT

پخشِ یک سریالِ دهه فجری از امشب

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۷۳۴۳

پخشِ یک سریالِ دهه فجری از امشب

اولین قسمت از مجموعه انیمیشن «خاطرات زیرزمینی» به تهیه‌کنندگی محمد کریمی دونا به مناسبت دهه‌ فجر ساعت ۱۴:۴۵ از شبکه پنج تماشایی می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجموعه «خاطرات زیرزمینی» روایت نوجوانی به نام کاوه است که به خاطر شغل مادر، مجبور به مهاجرت اجباری به تهران می‌شود. آنها در خانه‌ای بسیار قدیمی متعلق به یکی از بستگان ساکن می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوه از اینکه از دوستانش جدا شده بسیار ناراحت است. اما پیدا کردن صندوقچه‌ای در میان لوازم قدیمی زیرزمین خانه باعث می‌شود او به دنیای جدیدی وارد شود.

درون صندوقچه یک دستگاه ضبط صدای قدیمی و چندین نوار صوتی است. نوارها متعلق به صدای کسانی است که هر یک در حوادث ریز و درشت انقلاب شرکت داشته‌اند. آنها در هر نوار حادثه‌ای تاریخی متعلق به انقلاب را روایت می‌کنند. با هر روایت، کاوه وارد دنیای آنها شده و گویی در آن حادثه قرار دارد و همه‌چیز را از نزدیک می‌بیند...

این مجموعه با تکنیک کمیک استریپ –2D به سفارش مرکز پویانمایی صبا برای مخاطبین کودک و نوجوان در 12 قسمت 15 دقیقه‌ای ساخته شده است.

مجموعه انیمیشن "خاطرات زیر زمینی" از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت 14:45 دقیقه تقدیم نگاه کودک و نوجوانان می‌شود.

فیلم تحسین شده توسط امام خامنه‌ای امشب از تلویزیون پخش می‌شودنصیریان: "گاو" از تلویزیون شکل گرفت/ تعریفِ علی نصیریان از بازیِ عزت‌الله انتظامیدوباره زنگ خطر در تلویزیون روشن شد/ سریال‌های تکراری پرطرفدارتر از سریال‌های جدید!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 سریال هفت سر اژدها ساخته ابوالقاسم طالبی اگرچه کیفیت پایینی دارد اما در مقابل هیچ کدام از خط قرمزهای مرسوم صداوسیما را رعایت نکرده و با این میزان دست باز کارگردان، یک تصویر کاریکاتوری از فساد در ایران ارائه کرده است. در تازه ترین حاشیه، در یکی از سکانس‌های این سریال شراب با برند مشخص توسط یک نوجوان برای حمید گودرزی سرو می‌شود. این سکانس جالب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • مجری و گزارشگر قدیمی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!
  • ببینید | سکانس جنجالی سرو مشروبات الکی در سریال خبرساز تلویزیون!
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون