Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار صومعه سرا در آیین افتتاح همزمان  دودهنه پل در روستای سه سار این بخش گفت: برای افتتاح پل های روستای سه سار و مهویزان ۳۲۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

سیدجلال سید محمدی با اشاره به اینکه مسکن یکی از نیاز های اساسی مددجویان است اظهار داشت:  امروز به صورت همزمان ۱۰ واحد مسکن مددجویان در این بخش با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان به بهربرداری رسید و تحویل مددجویان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال خانگی در اولویت دولت قراردارد افزود:  ۲۵میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت و ایجاد اشتغال زنان روستایی تاکنون پرداخته شده و امیدواریم نمایشگاه دایمی و فروشگاه محصولات دستاوردهای زنان روستایی در این شهرستان دایر شود.

فرماندار صومعه سرا افزود: افتتاح آموزشگاه خیاطی تحت نظارت مرکز فنی وحرفه ای در گوراب زرمیخ با اعتبار ۵۰۰میلیون تومان، ساخت پایگاه بسیج روستای میانبر با اعتبار ۵۷میلیون تومان و تجهیز یازدهمین خانه ورزش روستایی با اعتبار ۱۰میلیون تومان از دیگر پروژه های بود که امروز در بخش گوراب زرمیخ به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها صومعه سرا گیلان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صومعه سرا گیلان دهه فجر صومعه سرا گیلان دهه فجر صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا خراسان رضوی گفت: آیین افتتاحیه همزمان دو هزار و ۹۵۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرآباد بردسکن  برگزار خواهد شد.


سرهنگ محمد روحانی افزود: این طرح ها شامل احداث و تکمیل مسکن محرومان به تعداد هزار و ۱۰۲ طرح، احداث و تکمیل مراکز آموزشی ۱۳۲ طرح، آسفالت راه‌ های روستایی و بین مزارع ۶۲ طرح،  ۸۵ طرح آبرسانی و توزیع آب، ۳۸ طرح کشاورزی و هزار و ۵۳۱ طرح مرمت و بهسازی مراکز فرهنگی، مذهبی، ورزشی و واحدهای مسکونی است.


وی بیان کرد: مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد بردسکن و طرح آبرسانی ۱۵ روستای دیگر استان به طور همزمان افتتاح و مورد بهره‌ برداری قرار خواهد گرفت.

 

سرهنگ روحانی اعتبار صرف شده برای کل این طرح ها را  بیش از ۴۵۵ میلیارد تومان اعلام کرد.


وی گفت برای اجرای مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد ۱۲.۵ میلیارد تومان و برای آسفالت مزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای شهرآباد شش و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور