Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان روز شنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان در محل استانداری بیان کرد: شیوع کرونا و سویه اُمیکرون بر جامعه تاثیر گذاشته لذا باید مراقبت‌ها را بیشتر کرد.

وی گفت: عادی انگاری‌ها از سوی برخی مردم در رابطه با کرونا، نتایج خود را در سرعت گسترش بیماری نشان داده که رسانه‌ها باید به مردم در زمینه پرهیز از شرکت در تجمع‌ها هشدار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرعت واگیری سویه اُمیکرون بسیار بالا بوده و اکنون بسیاری از خانواده‌ها را درگیر کرده است. تعداد بیماران کرونایی خوزستان در طول یک هفته چهار برابر شده لذا باید بیشتر مراقبت کرد و بحث شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه ماسک و تهویه مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار خوزستان با تاکید بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: بحث تهویه در دفاتر اسناد رسمی خوزستان ضعیف است در حالی که این موضوع باید طبق استانداردهای معمول انجام شود.

وی افزود: بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی، دانشگاه ها و مراکز دولتی که خدمات عمومی ارایه می‌دهند باید استاندارد لازم را داشته باشند که یکی از این موارد بحث تهویه است اما وضعیت استان در برخی از این مراکز خوب نیست.

خلیلیان ادامه داد: در بحث طرح شهید سلیمانی برخی از دستگاه‌ها در خوزستان به وظایف خود عمل نمی‌کنند که این قابل قبول نیست و باید این موضوع به صورت ویژه پیگیری شود.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های هوشمند برای ما بسیار مهم است افزود: نباید بین مصوبات و آنچه که عمل می‌کنیم فاصله زیادی باشد لذا اینگونه موارد باید برطرف شود.

استاندار خوزستان گفت: متاسفانه پروازهای خوزستان با ظرفیت بالایی انجام شده و مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا در این زمینه اصلا رعایت نمی‌شود. هر کدام از شرکت‌های هواپیمایی که به مصوبات عمل نمی‌کند بلافاصله باید به آنها تذکر داده شود و پروازهای آنها را محدود کرد.

وی افزود: فعالیت‌های آموزشی در شهرهای قرمز و نارنجی طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا غیرحضوری است البته به این معنی نیست که مراکز آموزشی تعطیل شوند. 

خلیلیان گفت: در خصوص ورود بیمارستان‌های بخش خصوصی به چرخه پذیرش بیماران کرونایی پیشنهاد می‌شود یک ظرفیت جدید در این بیمارستان‌ها مدنظر باشد تا در زمان لازم از آنها استفاده شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دورکاری در ادارات خوزستان اعمال خواهد شد افزود: خیر این موضوع اعمال نمی‌شود.

هم‌اکنون یک شهرستان خوزستان قرمز، ۹ شهرستان نارنجی، ۱۵ شهرستان زرد و ۲ شهرستان آبی کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری خوزستان خوزستان صادق خلیلیان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری خوزستان خوزستان ویروس کرونا استانداری خوزستان خوزستان صادق خلیلیان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مجتبی ظفری پور در گفتگو ویژه خبری شبکه خوزستان باتبریک فرا رسیدن هفته کار و کارگر افزود: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری کارگران در اقتصاد کشورمان نقش مهم و اثرگذاری دارند.

وی با اشاره به نقش مهم تعاونی‌ها در اقتصاد کشور بیان کرد: سهم تعاونی‌ها از اقتصاد کشورمان ۲۵ درصد است که برای رسیدن به این میزان باید از این بخش حمایت شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم  افزود:  تعاونی‌ها نقش مهمی در اقتصاد و جهش تولید دارند و تجلی مردمی سازی اقتصاد در کشور می‌باشند.

ظفری پور از فعالیت ۵ هزار و ۳۰۰ تعاونی در استان خبر داد و گفت: بیشترین فعالیت تعاونی‌ها در استان در بخش کشاورزی، شیلات است و در تلاش هستیم با برنامه ریزی و حمایت تعاونی‌ها استان  توسعه و توانمندسازی شوند.

وی افزود: از مجموع ۵۳۰۰ تعاونی در استان یک هزار و ۵۰۰ واحد در بخش کشاورزی فعال میباشند که بیشتر در روستا‌های خوزستان مشغول به فعالیت هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد: یکی از برنامه این اداره کل علاوه بر توسعه تعاونی‌های صنایع دستی، گسترش و راه اندازی تعاونی‌ها دانش بنیان است.

ظفری در بخش دیگری از سخنان خود سهمیه اشتغال استان خوزستان در سال گذشته را ۶۳ هزار نفر بیان کرد و اظهار کرد: با اقدامات انجام شده میزان اشتغال ایجاد شده که با در سامانه اشتغال با کد ملی ثبت شده است، بیش از ۷۰ هزار شغل می‌باشد که این میزان  رشد بیش از یک برابری را نشان می‌دهد.

وی افزود: سهم استان خوزستان در ایجاد اشتغال ۶۹ هزار شغل می‌باشد که وظیفه ما در این موضوع بسیار سنگین است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان  ادامه داد: یکی از برنامه‌های اشتغالزایی حمایت از مشاغل خانگی است که در سال گذشته ۹۲ درصد سهم استان از تسهیلات این بخش که  ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است جذب و بیش از ۱۸۳ میلیارد تومان وام به یک هزار و ۶۳۹ طرح اعطا  شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز