Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:13:20 GMT

چرا از سرور اختصاصی ایران استفاده کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۷۷۵۰

چرا از سرور اختصاصی ایران استفاده کنیم؟

کسب و کارهای مختلف چه ارائه‌دهنده کالا باشند چه خدمات، برای توانایی رقابت در بازار امروز نیاز به حضور در فضای مجازی دارند. یکی از اصلی‌ترین راه‌های حضور در بازار داشتن یک وبسایت است. هر فرد برای داشتن وبسایت نیازمند فضای میزبانی تحت وب است تا بتواند محتوای سایتش را به خریداران نمایش دهد. برای داشتن این فضا می‌توان با هزینه‌ای نه چندان زیاد از خدمات شرکت‌های میزبانی وب استفاده کرد و با خرید هاست یا سرور مجازی فعالیت در بازارهای مجازی را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما داستان به همین جا ختم نمی‌شود. منابعی که هاست اشتراکی یا سرور مجازی در اختیار شما می‌گذارند برای شروع مطلوب است اما با افزایش میزان محتوا و تعداد کاربران‌تان مشکل جدیدی شکل می‌گیرد: اختلال و کندی سایت که تاثیر زیادی بر فروش شما خواهد داشت. مشتری‌ای که نیاز به خدمات یا کالای مشخصی دارد برای رفع اختلال سایت شما صبر نمی‌کند و فوراً به سراغ سایت‌های رقیب می‌رود.

پس چه باید کرد؟

همانطور که گفتیم هر سایت اینترنتی برای میزبانی وب و بارگذاری اطلاعات نیاز به یک سری امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود در شبکه اینترنتی دارد. زمانی که سرعت سایت ما کاهش پیدا می‌کند یعنی این امکانات متناسب با نیاز ما نیست. برای رفع این مشکل بهتر است از سرور اختصاصی استفاده کنیم.

چرا از سرور اختصاصی استفاده کنیم؟

سرور اختصاصی کامپیوتر قدرتمندی است که تمامی منابع آن به صورت فیزیکی تنها در اختیار شماست و قادر است به صورت شبانه‌روزی و بدون قطعی سرویس‌رسانی کند. تفاوت آن با سرور مجازی در این است که در سرورهای مجازی اختصاص منابع از طریق مجازی‌سازی انجام می‌شود. یعنی شما بخشی از منابع سرور اختصاصی شامل هارد، پردازنده (CPU) یا حافظه را در اختیار خواهید داشت.

 

زمانی که سایت شما با اختلال و کندی مواجه می‌شود دیگر قادر به استفاده از هاست اشتراکی نیستید و برای افزایش منابع سرور مجازی باید هزینه زیادی بپردازید پس برای حل این مشکل بهترین راه استفاده از سرور اختصاصی است. سرور اختصاصی منابعی با فضا و کیفیت بیشتر در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به راحتی پاسخگوی نیاز مشتریان‌تان بوده و هیچ یک از آنها را به دلیل پایین بودن سرعت سایت یا بروز اختلال از دست ندهید.

سرور اختصاصی ایران یا خارج؟ کدام بهتر است؟

موقعیت مکانی سرور در سرعت لود شدن وبسایت شما در سمت کاربران تاثیر گذار خواهد بود. پس در صورتی که بازدیدکنندگان شما بیشتر خارجی هستند از سرور اختصاصی خارج و اگر بازار هدف شما داخلی است گزینه خرید سرور اختصاصی ایران به شما پیشنهاد می‌شود. علاوه بر این در دسترس بودن دیتاسنتر و رفع مشکلات احتمالی سخت‌افزار در سرورهای اختصاصی داخل می‌تواند به عنوان یک مزیت برای خرید سرور اختصاصی ایران بیان می‌شود.

در صورتی که نگران مدیریت سرور خود هستید یا نمی‌دانید با توجه به ابعاد تجارت خود بهتر است از چه سروری استفاده کنید کافی است با شماره 72308-021 (بخش فروش) تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان برای خرید سرور اختصاصی استفاده کنید. همچنین با مراجعه به سایت mobinhost.com می‌توانید پلن مناسب خود را انتخاب کرده و نسبت به خرید هر کدام اقدام کنید تا سرورهای شما توسط کارشناسان این مجموعه مدیریت و نگهداری شوند.

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز سرور اختصاصی ایران سرور اختصاصی سرور اختصاصی سرور مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است

بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد،‌ سرخپوشان تبریزی همیشه در فصل نقل‌وانتقالات بازنده هستند. - اخبار ورزشی -

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تراکتور و اینکه سرخپوشان تبریزی دوباره در راه رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر ناکام ماندند، گفت: تراکتور در این فصل هم نتایج سینوسی داشته و در هفته‌ها هم خوب نتیجه نگرفته است. با تمام مانورهایی که در مورد جذب بازیکن داده می‌شود دوباره باید حرف‌های گذشته‌ام را تکرار کنم و بگویم که تراکتور همیشه در فصل نقل‌وانتقالات بازنده است. این باشگاه هر سال اسکلت اصلی خودش را از دست می‌دهد و همین موضوع بزرگ‌ترین ضربه را به تراکتور می‌زند.

مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!

 

وی در ادامه افزود: من چشم‌داشتی برای حضور در تراکتور ندارم و نمی‌خواهم در این فوتبال فعالیت کنم، ولی معتقدم باشگاه تراکتور نیاز به افراد دلسوز دارد، آنهایی که بتوانند به تراکتور کمک کنند. آقای زنوزی به‌عنوان مالک باشگاه در این سال‌ها خیلی هزینه کرده، ولی این هزینه‌ها هیچ دستاوردی را به همراه نداشته‌ است. وقتی در پایان فصل 15 بازیکن از تراکتور جدا می‌شوند نمی‌توان توقع داشت که در فصل آینده اتفاقات خوبی رخ دهد، چون هر تیمی برای موفقیت نیاز به ثبات دارد.

ایران‌پوریان در مورد بحث‌های چند روز اخیر مبنی بر حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور و اینکه باشگاه به‌صورت موقت حمید مطهری را با صلاحدید گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی انتخاب کرده است، خاطر نشان کرد: به هر حال گل‌محمدی یک مربی پرافتخار و باتجربه است که در سال‌های گذشته هم در تراکتور حضور داشته و می‌تواند گزینه مناسبی برای هدایت این تیم باشد. البته بحث من فراتر از این مسائل است و تراکتور باید برای موفقیت ثبات تیمی داشته باشد. متأسفانه افراد دلسوز در این باشگاه حضور ندارند و همین موضوع به تراکتور ضربه زده است. شما ببینید که در این سال‌ها خیلی از بازیکنان توسط چه افرادی به تراکتور آمده‌اند.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال تراکتور همچنین یادآور شد: باشگاه تراکتور باید یک کمیته نقل‌وانتقالاتی قوی داشته باشد، کمیته‌ای که در آن افراد فنی و متخصص حضور داشته باشند تا به‌صورت دقیق روی ورود و خروج بازیکنان نظارت کنند. تراکتور در این مقطع بیشتر از هر چیزی به افراد دلسوز نیاز دارد نه آدم‌هایی که دنبال منافع فردی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • خوانندگی اختصاصی و جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی (فیلم)
  • دفترچه سوالات کنکور علوم انسانی و ریاضی منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد