Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:21:51 GMT

شیوع اُمیکرون چهره سه شهرستان گلستان را قرمز کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۷۷۸۷

شیوع اُمیکرون چهره سه شهرستان گلستان را قرمز کرد

عبدالرضا فاضل روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با افزایش تعداد مبتلایان، وضعیت شیوع کرونا در رامیان، مینودشت، آق قلا،بندرترکمن ،گالیکش و کلاله نارنجی و در سایر شهرستان ها زرد است.

وی با نگرانی از شیوع و مبتلا شدن به ویروس کرونا  و سویه اُمیکرون، خاطرنشان کرد: با سرعت انتشار فعلی، ورود شهرهای بیشتر گلستان به وضعیت قرمز شیوع کرونا دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: سرعت انتشار ویروس جدید، استفاده نکردن از ماسک و رعایت نکردن نکات بهداشتی از جمله حضور در دورهمی‌های خانوادگی و مراسم‌های عروسی و عزا، از عمده دلایل افزایش تعداد مبتلایان است.

فرید فرامرزی اضافه کرد: ساده‌انگاری و عادی‌انگاری مردم براساس تفکر تزریق واکسن کرونا، استقبال کم از دُز دوم و استقبال بسیار اندک از تزریق دُز سوم این واکسن نیز در گسترش سریع این ویروس موثر است.

وی تاکید کرد: باز بودن رستوران‌ها، پارک‌ها و فضاهای سربسته عمومی و نداشتن تهویه مناسب هم در کنار مسایل ذکر شده، نقش بسزایی در افزایش مبتلایان دارد.

در حال حاضر ۴۰۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری هستند و ۶۴ نفر در آی سی یو بستری هستند که از این تعداد ۳۰ نفر به ونتیلاتور  متصل هستند

برچسب‌ها کرونا استان گلستان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا استان گلستان محدودیت های کرونا کرونا استان گلستان محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان

 به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.
 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش­ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها­ درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد