Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@19:09:40 GMT

تامین کننده معتبر برای تهیه انواع قطعات صنعتی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۷۹۲۷

تامین کننده معتبر برای تهیه انواع قطعات صنعتی

آفتاب‌‌نیوز :

اینکه بتوان انواع قطعات صنعتی را از یک تامین کننده معتبر تهیه کرد برای صنایع مختلف بسیار مهم است، زیرا کالا‌های بی کیفیت بسیاری در بازار موجود است از این رو در این بخش به بررسی این موضوع پرداخته شده است.

چگونه یک تامین کننده معتبر برای تهیه انواع قطعات صنعتی را انتخاب کنیم؟

جهت انتخاب یک تامین کننده معتبر برای تهیه انواع قطعات صنعتی باید به خوبی در مورد اعتبار و سابقه فعالیت تامین کننده تحقیق کنیم که آیا توانسته نیاز‌های مشتری را به انواع قطعات صنعتی به موقع و با کالای باکیفیت تامین کند؟

مورد بعد که باید در مورد یک تامین کننده معتبر بررسی شود کیفیت و کمیت کالا‌هایی است که عرضه می‌کند، اگر چه برخی از فروشندگان قطعات صنعتی کالا‌های باکیفیتی را به مصرف کنندگان عرضه می‌کنند، اما قادر نیستند که تعداد سفارشات مورد نیاز مشتری را تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صنایع مختلف تامین کمیت به موقع قطعات صنعتی اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا کارکرد درست دستگاه‌های بزرگ و کوچک در صنایع مختلف در گرو قطعات صنعتی هر چند کوچک است.

یک تامین کننده معتبر قطعات صنعتی همواره کالا‌های خود را به مدت مشخصی ضمانت می‌کند از این رو ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش برای قطعات صنعتی از دیگر ویژگی‌های مثبت یک فروشنده معتبر قطعات صنعتی است.

تامین کننده معتبر از برند‌های معتبر و باکیفیت قطعات صنعتی خود را تهیه می‌کند و به عنوان تامین کننده رسمی و نماینده کمپانی‌های مختلف همواره آماده دریافت سفارشات شرکت‌های خصوصی و دولتی است.

یک تامین کننده معتبر قطعات صنعتی با واردات و خرید رسمی و بدون واسطه قطعات و کالا‌های صنعتی را مستقیما از تولید کننده به دست مصرف کننده می‌رساند از این رو قطعات صنعتی با قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

خدمات مشاوره‌ای از دیگر ویژگی‌های تامین کننده معتبر قطعات صنعتی است، زیرا در برخی موارد مشتری جهت انتخاب کالای مناسب از برند‌های مختلف نیاز به راهنمایی‌های تخصصی و فنی دارد.

تضمین اصل و سالم بودن کالا از دیگر ویژگی‌های یک تامین کننده معتبر است که در قبال مشکلاتی که برای کالا ممکن است پیش آید پاسخگو خواهد بود.

تامین کننده معتبر با کسب نمایندگی رسمی از برند‌های معتبر و ارتباط نزدیک و تجارت مستقیم با تولیدکنندگان قطعات اصل، نو و بدون اشکال را به مصرف کننده عرضه می‌کند.

چگونه از تامین کننده معتبر قطعات صنعتی را خریداری کنیم؟

پس از انتخاب تامین کننده معتبر، می‌توان به دو صورت قطعات صنعتی را خریداری کرد؛

• خرید حضوری: در این حالت مصرف کننده با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر با امکان بررسی کیفیت کالا از نزدیک می‌تواند قطعات صنعتی مورد نیاز خود را سفارش دهد.

خریدار در این حالت با مراجعه به بازار از نزدیک می‌تواند کالای مورد نظر خود را مشاهد کند، اگر چه خرید حضوری همیشه تضمین کننده کالای باکیفیت و اصل نخواهد بود، زیرا اجناس تقلبی بسیار زیادی در بازار موجود است که هر خریداری قادر به تشخیص آن نیست، اما در صورت انجام خرید از تامین کننده معتبر می‌توان قطعات صنعتی باکیفیتی را با قیمت مناسب خریداری نمود.

• خرید اینترنتی: خرید از وب سایت‌های معتبر فروشگاهی از تامین کنندگان برتر این امکان را به مصرف کنندگان می‌دهد که بدون نیاز به مراجعه حضوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بررسی مشخصات فنی، قیمت، مقایسه برند‌های مختلف و ... بهترین قطعات صنعتی را سفارش دهند.

برخی تامین کنندگان معتبر قطعات صنعتی به منظور پاسخگویی به نیاز کلیه خریداران محترم هم امکان خرید حضوری و هم اینترنتی را فراهم ساخته‌اند که این خود از ویژگی‌های یک تامین کننده معتبر است. یکی از معتبرترین و با تجربه‌ترین تامین کننده‌های ایرانی که نمایندگی اکثر برند‌های معتبر را دارند شرکت مهندسی بازرگانی چاکو است که با مراجعه به این وبسایت می‌توانید تمامی برند‌های قطعات صنعتی مارک‌های محبوب را به همراه تمامی مشخصات مشاهده نمایید.

یاتاقان صنعتی از مهم‌ترین قطعات صنعتی

یاتاقان‌ها از مهم‌ترین قطعات صنعتی به شمار می‌روند که در دسته بندی‌های متنوع‌ای توسط برند‌های خارجی تولید می‌شوند. عوامل مهمی همچون اندازه، سایز، ابعاد و. بر روی قیمت نهایی این محصولات تاثیر گذار هستند.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت یاتاقان صنعتی می‌توان به برند تولید کننده محصول اشاره کرد؛ به عبارت بهتر پیشینه برند و سابقه‌ای که از خود به جای گذاشته، می‌تواند زمینه ساز جلب اعتماد مشتری و به تبع آن تعیین کننده قیمت محصول خواهد بود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قطعات صنعتی تبلیغات انواع قطعات صنعتی قطعات صنعتی قطعات صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا

بیش از ۳ میلیون تن انواع محصول به ارزش ۳۶ همت هفته گذشته در بورس کالا دادوستد شد و سیمان، سنگ آهن و فولاد بیشترین حجم معاملات را در تالار صنعتی و معدنی، و وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری بیشترین حجم معاملات تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی را داشتند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران 3 میلیون و 284 هزار و 326 تن انواع محصول به ارزش 36 هزار میلیارد تومان دادوستد شد. به لحاظ حجم سیمان، سنگ آهن و فولاد بیشترین حجم معاملات را در تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری نیز بیشترین حجم معاملات تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی را به خود اختصاص داده بودند.

بر اساس این گزارش، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله 2 میلیون و 719 هزار و 651 تن انواع کالا به ارزش 24.7 هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و 297 هزار و 938 تن سیمان، 741 هزار تن سنگ آهن، 422 هزار و 238 تن فولاد، 231 هزار و 250 تن آهن اسفنجی، 17 هزار و 210 تن آلومینیوم معامله، 7 هزار و 930 تن مس، یک هزار و 185 تن روی، 200 تن کک و 200 تن کنسانتره مولیبدن شد.

از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی 421 هزار و 768 تن انواع کالا و محصول به ارزش 9.1 هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی 184 هزار و 900 تن وکیوم باتوم، 140 هزار و 449 تن قیر، 102 هزار و 877 تن مواد پلیمری، 54 هزار و 500 تن لوب کات، 39 هزار و 103 تن مواد شیمیایی، 13 هزار و 970 تن گوگرد، 5 هزار و 521 تن روغن و 570 تن گازها و خوراک ها معامله شد.

همچنین تالار کشاورزی نیز شاهد معامله یک و نیم تن زعفران به ارزش 150 میلیارد تومان بود و بازار فرعی هم معامله 22 هزار و 623 تن انواع کالا و محصول به ارزش72.2 میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا