Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان – موارد ابتلای روزانه به کرونا در کره جنوبی با ثبت رکوردی جدید، از مرز ۳۶ هزار نفر عبور کرد؛ همچنانکه سنگاپور با ثبت بیش از ۱۳ هزار مورد جدید ابتلا به کرونا، رکورد زد؛ نیوزلند نیز از افزایش موارد ابتلا به این ویروس خبر داد.

به گزارش آژانس کنترل و پیشگیری از بیماری کره جنوبی، روند ابتلا به کرونا در این کشور صعودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا در سئول تاکنون نزدیک به یک میلیون مبتلا به جا گذاشته و جان حدود ۷ هزار نفر را گرفته است.

سنگاپور نیز با ثبت بیش از ۳۷۹ هزار مبتلا و نزدیک به هزار قربانی شاهد موج جدیدی از ابتلا به کروناست. مقامات این کشور با اعمال محدودیت‌های کرونایی سعی در مهار این وضعیت دارند.

مقامات نیوزلند نیز در خصوص احتمال ابتلای بیشتر به کووید-۱۹ هشدار دادند و از مردم این کشور خواستند که شرایط را کنترل کنند. این کشور پنج میلیون نفری از اوایل سال ۲۰۲۰ مرز‌های خود را بسته نگه داشته است. جاسیندا آردرن، نخست وزیر این کشور روز گذشته گفت که بازگشایی کامل تا اکتبر اتفاق خواهد افتاد.

به دلیل قدرت سرایت پذیری بالای سویه امیکرون نسبت به سایر سویه‌های کرونا آمار مبتلایانی که نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند، رو به افزایش است. هم اکنون آمریکا بالاترین میزان مرگ و میر کرونا را در میان کشور‌های جهان دارد. روسیه، برزیل و هند بعد از آمریکا در رتبه‌های بعدی قرار تلفات همه گیری کرونا قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سویه ا میکرون سویه جدید کرونا مرگ و میر ابتلا به کرونا همه گیری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت

براساس تازه‌ترین رتبه‌بندی آسیایی تایمز، دانشگاه تبریز با صعود ۲۸ پله‌ای نسبت به سال ۲۰۲۳ در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، جلال شیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز گفت: بر اساس آخرین آمار اعلامی نظام رتبه بندی جهانی تایمز در خصوص رتبه بندی دانشگاه‌های آسیایی، دانشگاه تبریز با صعود کم سابقه ۲۸ پله ای در بین دانشگاه‌های آسیایی توانست جایگاه ۱۲۱ آسیا را کسب کند.

وی افزود: بر همین اساس، دانشگاه تبریز با صعود ۱۲ پله ای در بین دانشگاه‌های کشور نسبت به سال گذشته، توانست جایگاه دوم دانشگاه‌های جامع کشور را پس از دانشگاه تهران برای سال ۲۰۲۴ کسب نماید.

شیری گفت: همچنین در مقیاس "درهمکرد"، دانشگاه تبریز پس از دانشگاه های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت، تهران و صنعتی شیراز در جایگاه ششم کشوری قرار گرفت.

*اعتبار بالای نظام رتبه بندی بین المللی تایمز

شیری با اشاره به اعتبار بالای نظام رتبه بندی تایمز اظهار داشت: نظام رتبه بندی بین المللی تایمز از جمله نظام های رتبه بندی معتبر است که با استفاده از شاخص های آموزش، کیفیت پژوهش، محیط پژوهشی، ارتباط با جامعه و صنعت، و فعالیت ها و همکاری های بین المللی اقدام به رتبه بندی دانشگاه ها می نماید.

دانشگاه تبریز در سال ۲۰۲۴ صعود ۲۰۰ رتبه ای در بین دانشگاه های جهان در نظام رتبه‌بندی بین المللی شانگهای، و نیز صعود ۱۰۰ رتبه ای نظام رتبه‌بندی تایمز (در بین کل دانشگاه های جهان) را نیز تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش؛ در لیست ارائه شده  در رتبه بندی آسیایی تایمز در سال ۲۰۲۴ ۷۵ دانشگاه  از جمهوری اسلامی ایران حضور داشته اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • اسماعیلی با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد