Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی قاسم پور روز شنبه ۱۶ بهمن ماه در جمع خبرنگاران گفت: ماموران کلانتری ۱۸ شاهین ویلا در حین گشت زنی در سطح حوزه به سرنشینان یک دستگاه خودروی آردی مشکوک و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: 2 مامور قلابی محض مشاهده ماموران قصد فرار داشتند که با هوشیاری ماموران هر دو سرنشین خودرو دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه در بازرسی ماموران از خودرو متهمان مقداری مواد مخدر، سلاح سرد و البسه و تجهیزات نظامی قلابی کشف شد، اظهار کرد: با استعلام سوابق متهمان مشخص شد که از افراد باسابقه در زمینه فروش مواد مخدر و سرقت هستند.

سرهنگ قاسم پور با بیان اینکه متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با افرادی که با پوشش مامور قصد اخاذی از آن ها دارند، ضمن درخواست ارائه کارت شناسایی از طریق شماره تلفن های ۱۱۰ و ۱۹۷ پلیس را در جریان بگذارند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مامور قلابی اخاذی اخبار حوادث اخاذی مامور قلابی ماموران قلابی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت اشرف پهلوی بازار آزاد مهناز افشار کشف حجاب مهناز افشار مهناز افشار اینستاگرام مهناز افشار بیوگرافی شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)



منبع:چند ثانیه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در پایتخت (فیلم) این کشور، بزرگترین تولیدکننده تریاک جهان شد (فیلم) برخورد پلیس سوئد با مسافر ایرانی به خاطر حمل عنبرنسارا (فیلم)

دیگر خبرها

  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد