Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی گفت: مردم به دنبال شهادت افسر پلیس در درگیری با اراذل و اوباش در شیراز خواستار اصلاح قانون نحوه استفاده از سلاح توسط پلیس هستند که باید در این زمینه اقدامی انجام شود. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت سرهنگ دوم علی‌اکبر رنجبر که در درگیری با اراذل و اوباش در شیراز به شهادت رسید، اظهار داشت: این شهید والامقام می‌توانست با استفاده از سلاح خود زمانی که مورد هجوم‌ ناجوانمردانه فرد اوباش قرار گرفت او را از پا درآورد اما صبوری و استقامت پیشه کرد و با اقدام ناجوانمردانه این فرد اوباش به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قانون به کارگیری سلاح توسط پلیس باید به گونه‌ای باشد که هنگام مقابله با اراذل و اوباش و در عملیات‌های مختلف بتوانند از خود دفاع کنند به همین سبب این موضوع باید مورد توجه باشد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی ادامه داد: مردم علاوه‌ بر محکومیت شهادت این مامور وظیفه‌شناس درخواست مجازات شدید برای عامل شهادت این افسر پلیس دارند همچنین خواستار اصلاح قانون نحوه استفاده از سلاح هستند که باید در این زمینه اقدامی انجام شود.

نماهنگ "لباس سبز بابا" به مناسبت شهادت علی اکبر رنجبر+ فیلمقاتل شهید رنجبر در شیراز دستگیر شدپیکر شهید "رنجبر" در شیراز تشییع شد/ مردم خواهان برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش هستند

دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: اقتدار پلیس با استفاده از سلاح و امکانات مناسب و نرم‌افزارهای نوین در عملیات‌های مختلف به ویژه در زمینه برخورد با اوباش حفظ می‌شود به همین سبب نیروی انتظامی، دستگاه‌های امنیتی و دستگاه‌های قضایی باید در زمینه وضع قوانین قوی‌تر بیش از گذشته اقدام کنند.

وی بیان کرد: سبزپوشان صدیق، انقلابی، ولایتمدار و حافظان امنیت و نظم در توسعه و تعالی نظام نقش بسیار مهم و چشمگیری دارند و مردم حامی و پشتیبان این قشر از جامعه هستند.

انتهای پیام/713/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اراذل و اوباش استفاده از سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان

سرهنگ علی تجری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط یکی از اراذل و اوباش معروف با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهرستان گرگان، بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یکی از اراذل و اوباش سابقه دار با سلاح سرد اقدام به درگیری و مزاحمت کرده و موجب اخلال در نظم عمومی شده است که متهم با مشاهده ماموران انتظامی به سمت آنها حمله ور شد.

سرهنگ تجری با اشاره به اینکه علی رغم تذکر و هشدار پلیس این فرد شرور به اعمال مجرمانه خود ادامه داد، گفت: ماموران کلانتری به سرعت وارد عمل شده و ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مراکز درمانی و مداوای اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو