Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:31:26 GMT

۲۵ قصابی در شهرستان شیراز پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۸۱۱۹

۲۵ قصابی در شهرستان شیراز پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا ناظمی، گفت: واحدهای قصابی فاقد پروانه کسب قانونی، که در مبادی ورودی شیراز اقدام به کشتار خارج از کشتارگاه و عرضه گوشت غیربهداشتی دام می‌کردند، پلمب شد.

مدیرکل دامپزشکی استان فارس افزود: پلمپ این واحدهای قصابی، با استناد به حکم مراجع قضایی و دیوارکشی مقابل ورودی مغازه با همکاری شهرداری منطقه ۹ شیراز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ناظمی، این عملیات در قالب گشت همپوشان با همکاری شهرداری منطقه ۹ شیراز، مرکز بهداشت شهدای انقلاب، اداره راه و شهرسازی، اداره محیط زیست، نیروی انتظامی، دهیاری و بخشداری منطقه کیان آباد انجام شد.

مدیرکل دامپزشکی فارس با اشاره طرح ضربتی نظارت بر عرضه مواد خام دامی که در یک ماه اخیر در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است، گفت: این طرح در جاده‌های ورودی شیراز با جدیت بیشتر دنبال می‌شود.

ناظمی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد غیر بهداشتی از طریق سامانه پیام گیر ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان فارس اطلاع رسانی کنند.

مدیرکل دامپزشکی فارس یادآور شد: طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی کشتار و عرضه غیربهداشتی دام و فرآورده‌های خام دامی جرم محسوب و با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌شود.

کد خبر 5417341

منبع: مهر

کلیدواژه: پلمب دامپزشکی بازرسی اصناف دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف شیوع کرونا عکس استانها ایلام همدان تبریز جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین در محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی به طول ۱۲ کیلومتر است.

به گزارش مهر، غلامعلی نیک فهم با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتر است، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به ترافیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز