Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:55:27 GMT

دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر لب مرز/ کشف ۶۰۰ کیلو شیشه

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۸۴۹۸

دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر لب مرز/ کشف ۶۰۰ کیلو شیشه

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد علی گودرزی اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی جالق شهر مرزی سراوان مطلع شدند.

وی افزود: دلاورمردان هنگ مرزی سراوان با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی استان محل تردد احتمالی قاچاقچیان را شناسایی و با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی، نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان اقدام و با انجام عملیاتی هدفمند و سریع، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار گودرزی تصریح کرد: سوداگران مرگ قصد داشتند در فرصتی مناسب مواد مخدر را به عمق کشور انتقال دهند که با حضور به موقع و هوشمندانه مرزبانان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

وی بیان داشت: مرزبانان موفق شدند، ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی، مقدار ۶۲۹ کیلو و ۴۰ گرم موادمخدر از نوع شیشه به همراه ۲ دستگاه بی‌سیم دستی را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در ادامه از یک عملیات موفقیت آمیز دیگر و کشف مواد مخدر توسط مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار خبر داد و گفت: مرزبانان مجاهد پایگاه دریابانی چابهار در عملیاتی تاکتیکی و در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ، موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۶۵۴ کیلوگرم تریاک را کشف و آنها را در دستیابی به اهداف شوم شأن ناکام کنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان سیستان و بلوچستان و همکاری صمیمانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی خاطرنشان کرد: مرزهای ایران اسلامی با زحمات و حضور شبانه‌روزی مرزبانان و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور برای زندگی و هرگونه فعالیت اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و…، در امنیت کامل است، اما برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگر ناامن‌تر است و با اقدامات غیرقانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

کد خبر 5417371 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار گودرزی مرزبانی ناجا مواد مخدر شهرداری تهران شورای شهر تهران دهه فجر وزارت آموزش و پرورش یوسف نوری ترافیک گردشگری علیرضا زاکانی ویروس کرونا نیروی انتظامی شرکت کروز تاکسیرانی غلامحسین محسنی اژه ای نمایشگاه گردشگری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری چهار نفر از عاملان تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار کیومرث عزیزی اظهار کرد: درپی بروز شایعاتی مبنی‌بر تیراندازی با سلاح شکاری از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو به سوی مغازه‌ها و واحدهای صنفی و تخریب شیشه سکوریت برخی مغازه و خودروهای ساکن در شهرستان‌های شهریار و ملارد، بررسی موضوع به صورت ویژه و شناسایی عاملان تخریب شیشه‌ها در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در آغاز بررسی‌های مأموران انتظامی از موارد اعلامی در محل وقوع حوادث، هیچ سرنخی مبنی‌بر تیراندازی از سوی افراد ناشناس و شنیدن صدای تیراندازی به دست نیامد و مشخص شد شیشه‌های مغازه‌ها و خودروها با استفاده از گوی شیشه‌ای (تیله) به طرز ماهرانه‌ای شکسته که تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از اقدامات اطلاعاتی، ۴ نفر از عاملان تخریب شیشه‌های مغازه‌ها و خودروها در ملارد شناسایی و بامداد شب گذشته، در یک عملیاتی ضربتی در آرایشگاهی در شهر ملارد دستگیر کردند و یک دستگاه خودروی ۴۰۵ متعلق به آن‌ها نیز توقیف و سه عدد تیر و کمان دست‌ساز به همراه مقادیری تیله شیشه‌ای کشف شد.

سردار عزیزی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت عمومی قرار گرفتند و در بازجویی‌های پلیس اعتراف کردند از شش ماه قبل، تخریب شیشه مغازه‌ها و خودروها در استان البرز، تهران و شمال کشور و اخیراً نیز در غرب استان تهران را انجام می‌دادند.سردار عزیزی افزود: افرادی که شیشه مغازه و خودروهای آن‌ها بدین شیوه مورد آسیب قرار گرفته جهت پیگیری قضائی و تشکیل پرونده به پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران یا پلیس امنیت عمومی ملارد مراجعه کنند.

منبع: فارس

کد خبر 748830

دیگر خبرها

  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • دستگیری ۷ قاچاقچی چکاوک‌ها در همدان
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه