Web Analytics Made Easy - Statcounter

عابدین خرّم روز شنبه در همایش نخبگان، دولت سیزدهم و مردم در گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: مساله گام دوم انقلاب به عنوان اعلام منشور چله دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری، یک سرفصل جدید و در عین حال سرنوشت ساز برای آینده انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: مسوولان و کسانی که در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مسئولیت دارند، باید مسئولیت خود را از کلام مقام معظم رهبری برداشت و آن را ترسیم و دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرّم با اشاره به اینکه بیانه گام دوم انقلاب خطاب به ملت، نخبگان و جوانان می باشد، گفت: در این بیانیه صراحتا بیان شده که ملت و مردم در انقلاب اسلامی و نهضت اسلامی اصل لایتغیرند.

وی با بیان اینکه  جامعه پذیری جامعه باید از نخبگان نشات بگیرد، اظهارداشت: نخبگان می توانند در اشاعه، طراحی، تبیین، تفسیر و ترجمه گام دوم نقش آفرینی کنند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: جوانان امروز که نسل های سوم و چهارم انقلاب هستید، باید با شور، انگیزه و اعتقاد جوانان چله اول انقلاب که این انقلاب را به پیروزی رسانده و تثبیت کردند، راه آنان را ادامه دهند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم گام دوم انقلاب اسلامی را با نگاه به نقش مردم، نخبگان و جوانان بررسی و تعمل کنیم باید برای هر کدام سرفصلی جدا با استنباط از کلیت گام دوم داشته باشیم.

خرّم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه انقلاب اسلامی یک انحطاط تاریخی طولانی در کشور را پایان داد، گفت: متاسفانه در حکومت های گذشته بسیاری از مناطق استراتژیک کشور را از دست داده ایم؛ افتخار نظام جمهوری اسلامی این است که در امنیت و تمامیت ارضی کشور با هیچ احدی سرسازش نداشته و ثبات، امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور از برکات انقلاب است .

وی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب اسلامی در هیچ یک از باشگاه های علمی نامی از ایران وجود نداشت، ادامه داد: موتور پیشران کشور در عرصه های مختلف علمی، فناوری و زیرساختای حیاتی ، اقتصادی و عمرانی کشور به برکت انقلاب اسلامی فعال شده و اکنون در ۱۱ باشگاه علمی و فناوری دنیا، ایران اسلامی جزو ۵ یا ۱۰ کشور اول است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم هیچ نقشی در مشارکت سیاسی نداشتند و مجلس فرمایشی تشکیل می شد ولی در پرتو انقلاب اسلامی مردم مشارکت بالایی در انتخاب مسوولان و مسایل سیاسی دارند.

وی اضافه کرد: در پرتو انقلاب اسلامی کفه عدالت در تقسیم امکانات اساسی کشور برابر است و امروز در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار زیرساخت های آب، برق و گاز فراهم شده است.

خرّم افزود: ایستادگی روزافزون در برابر قلدران، زورگویان و مستکبران جهان از دیگر برکات انقلاب اسلامی می باشد و امروز نظام جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی زیر فشار استکبار قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم قله های بلند پیشرفت و توسعه در حوزه های مختلف را فتح کنیم باید به مساله علم، جایگاه آن و پژوهش و تحقیق و جستجو کردن در مرزهای علم، توجه ویژه داشته و تلاش کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد مشکل داریم، گفت: برای رفع این مشکلات باید از کسانی که اهل فکر و صاحب اندیشه در حوزه اقتصاد، تولید، صنعت، علم و فناوری هستند، بهره مند شد.

وی افزود: قاموس نظام جمهوری اسلامی با فساد سازگار نیست؛ اگر با مساله فساد مبارزه نکنیم بی عدالتی در کشور جایگزین خواهد شد و از این رو ضروری است در مبارزه با فسادی همه دغدغه داشته باشیم.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی استانداری آذربایجان شرقی گام دوم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی استانداری آذربایجان شرقی گام دوم انقلاب آذربایجان شرقی استانداری آذربایجان شرقی گام دوم انقلاب استاندار آذربایجان شرقی گام دوم انقلاب انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری ظهر پنجشنبه در آئین قرعه کشی و واگذاری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود اظهار کرد: اگر بتوانیم با اجرای این طرح موضوع مشکل مسکن را حل کنیم برخی از مشکلات معیشتی مردم حل خواهد شد.

فرماندار مشهد با ابراز تأسف از اینکه در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود کمی غفلت شده است گفت: مردم از مسؤولان کلیپ نمی‌خواهند بلکه کار می‌خواهند.

وی با گلایه از مسؤولان در زمینه تأخیر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود خطاب به مردم گفت: شما به عنوان نماینده من پیگیر اجرای این طرح و واگذاری زمین‌ها باشید و این مساله را مطالبه کنید.

داوری با بیان اینکه شرکت عمران بینالود حق ندارد در ابتدای کار پولی از متقاضیان بگیرد افزود: متقاضیان بلافاصله پس از دریافت زمین کار ساخت واحدهای مسکونی و اجرای فونداسیون را انجام دهند و هزینه آماده سازی زمین‌ها را می‌توانند بعد از دریافت اولین مرحله از وام خود پرداخت کنند.

فرماندار مشهد تصریح کرد: با هدف افزایش سرعت ساخت و ساز این واحدهای مسکونی، مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بهره ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به آنها پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این زمین‌ها به صورت ۹۹ ساله واگذار می‌شود و مالکان امکان خرید و فروش این زمین‌ها را نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۲۵ هزار نفر برای دریافت زمین ثبت نام کردند اگر فردی اقدام به واگذاری زمین دریافت شده کند در هر مرحله‌ای از ساخت و ساز زمین از او گرفته و پس از قرعه کشی تحویل سایر متقاضیان ثبت نامی خواهد شد.

داوری به شرکت عمران بینالود تا پایان اردیبهشت ماه برای آماده سازی و واگذاری زمین به متقاضیان مهلت داد.

کد خبر 6088656

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی