Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل افتتاح یک واحد تولید روغن خودرو با سه هزار متر مربع زیربنا و با اشتغال زاییبرای  ۱۲ نفر و یک واحد تولید مواد پروتئینی با ۲هزار و ۸۰۰ متر مربع زیربنا و با اشتغال زاییبرای  ۱۸نفر بود.

فرماندار شهرستان عجب شیر در آیین افتتاحیه این ۲ واحد تولیدی با اشاره به اینکه حمایت از واحدهای تولیدی و توسعه آن‌ها اولویت کاری دولت سیزدهم است، افزود: باید با بهره گیری و تقویت امکانات و ظرفیت های موجود در استان و شهرستان، زمینه رونق اقتصادی واحدهای تولیدی را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر قادری با بیان اینکه امر اشتغال در اولویت دغدغه های دولت قرار دارد، تشریح کرد: برای تحقق این امر و حرکت در راستای توسعه اقتصادی شهرستان، از تمام توان مدیریتی خویش جهت رفع مشکلات موجود استفاده خواهیم کرد.

وی رفع دغدغه ها و مشکلات مردم را از مهم ترین وظایف مسئولین دانست و ابراز امیدواری کرد تصمیمات در جهت پویاسازی بخش خصوصی، ضمن پایبندی به قوانین، با نگاهی کاملا مثبت و به نفع سرمایه گذاران اتخاذ خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی نیز  در این آیین گفت: اگر امروز ما افتخار می‌کنیم که در کشور عزیزمان در زمینه‌های مختلف از جمله دانش بنیان و انرژی هسته‌ای به پیشرفت و موفقیت‌هایی دست پیدا کرده‌ایم، در سایه انقلاب اسلامی است.

سید مرتضی نیرومند اسکویی با اشاره به وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی استان و تاکیدات استاندار آذربایجان‌ شرقی در جهت رفع موانع، افزود: برای کمک به بازچرخانی واحدهای راکد در سطح استان، اقداماتی چون شناسایی و احصاء مشکلات و  برنامه‌ریزی جهت حمایت از تولید و رفع مشکلات در دست اقدام قرار دارد.

وی اشاره به دغدغه‌های مهم شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در جهت حفظ بیت‌المال، یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان در جهت حفظ بیت‌المال و خلع ید قرارداد زمین‌های راکد که در حد تخصیص زمین و دیوارکشی به‌طور جد و مصرانه پیگیر این موضوع می باشد تا دست سودجویان و دلانی که می‌خواهند با خرید، راکد و مسکوت گذاشتن اراضی ضربه به تولید کشور بزنند کوتاه کرده تا زمین در اختیار سرمایه‌گذار واقعی قرار گیرد.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری عجب شیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری عجب شیر انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری عجب شیر شرکت شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است

احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه صنعت و تولید و اشتغال است و تقویت این حوزه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیای واحد‌های راکد و توسعه واحد‌های تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

بنافی افزود: تقویت تولید به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی منجر می‌شود و در دشتستان، گام‌های بلندی در این مسیر برداشته ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد