Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@02:02:51 GMT

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به سیرجان

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۸۶۵۷

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به سیرجان

تیم فوتبال پرسپولیس‌ آخرین تمرین خود پیش از سفر به سیرجان و بازی برابر فولاد خوزستان را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به سیرجان و بازی برابر فولاد خوزستان در دیدار سوپر جام فوتبال ایران را از ساعت 13:15  امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ابتدا زیر نظر مظاهر رحیم‌پور، مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند. سپس آقا وسط در قالب سه گروه در برنامه بود و در قسمت‌های بعدی تمرین، مرور کارهای تاکتیکی و تیمی در دستور کار قرار گرفت.

میلاد سرلک، امید عالیشاه و سیامک نعمتی زیر نظر کادر پزشکی، برنامه‌های اختصاصی خود را انجام دادند. امید عالیشاه در بخشی از کارهای گروهی شرکت کرد و سایر بازیکنان بدون مشکل در تمام مراحل تمرین حضوری فعال داشتند.

تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و بازیکنان بعد از آن، بدن‌ها را سرد کرده و راهی رختکن شدند.

سرخپوشان بعد از استراحت و وقفه‌ای کوتاه، راهی فرودگاه شدند تا با پرواز چارتر، تهران را به مقصد سیرجان ترک کنند.

قرمزپوشان از امشب در اردوی پیش از بازی شرکت خواهند کرد و روز دوشنبه در برابر فولاد خوزستان به میدان خواهند رفت.

خوردبین مشاور مدیرعامل پرسپولیس شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند

به گزارش ورزش سه، گل‌گهر سیرجان فردا در اولین مسابقه هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود. مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پیش از این بازی گفت: فردای روبروی تیم خیلی خوب و خطرناکی بازی داریم. باید در این بازی تمرکز داشته باشیم و با تاکتیک بازی کنیم. مثل قبل مشکلات و مصدومانی داریم و باید ببینیم تا فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد. حتما می‌خواهیم برنده شویم اما از طرفی به بازی حذفی هم فکر می‌کنیم. درباره ۲-۳ بازیکن باید وارد تمرین شویم و ببینیم شرایط‌شان چطور است.

او با اشاره به برگزاری بازی گل‌گهر در روز یکشنبه گفت: بعضی مسائل خیلی مهم است. برای من خیلی عجیب است که چرا فقط ما فردا بازی می‌کنیم؟ ما بازی حذفی داشتیم و با رفسنجان هم بازی کردیم اما یک روز کمتر از همه تیم‌ها استراحت کردیم. چرا؟ آخر فصل، یک روز خیلی مهم است‌. این چیزی است که من خوشم نمی‌آید، اما فعلا شرایط اینطور است. ما سعی می‌کنیم که نسبت به این شرایط برنامه‌ریزی کنیم.

ویدئو: 331794

اوزونیدیس همچنین با گلایه از شرایط موجود در سیرجان افزود: بعضی اتفاقات در دوره گذشته برای من عجیب بوده است. من شنیدم که تیم حریف‌مان مستقیم به سیرجان پرواز می‌کند. شاید فرودگاه اینجا برای تیم رقیب باز می‌شود، اما برای ما نه.

سرمربی گل‌گهر در پایان درباره حضور بهنام برزای در پست غیرتخصصی و شرایط مسيح زاهدی عنوان کرد: آرتا هنوز آماده نیست و مسیح را هم باید در تمرین ببینم و امیدوارم آماده باشد. با برزای هیچ مشکلی نداریم، چون هر جایی که او را می‌گذاریم، بهترین خودش را ارائه می‌دهد. شرایط مسیج را باید در تمرین ببینیم و درباره او تصمیم‌گیری کنیم، چون خیلی مهم است که بازی را از اول شروع کند و بتواند به آمادگی کامل برسد.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی