Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@22:06:53 GMT

تشریح آخرین تصمیمات ستاد کرونا

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۸۹۷۸

‍‍‍‍‍‍

نمایشگاه ها به شکل محدود برگزار می‌شوند برنامه‌های دهه فجر با ۳۰ درصد ظرفیت برگزار می‌شود مراکز تجمیعی واکسیناسیون تا پایان بهمن تعطیل نمی شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محسن منصوری روز شنبه در ستاد کرونای استان تهران گفت: طی ۲ هفته اخیر شرایط خوبی را از جهت ابتلا به این ویروس نداشتیم اما هنوز به اوج پیک ششم هم نرسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه که همه متخصصان اعلام می کنند تنها راه علاج و کنترل بحث افزایش واکسیناسیون است که دُز سوم در استان تهران تا سطح ۳۲ درصد تزریق شده است.

وی اظهار داشت: گرچه سرعت و شدت تزریق دز سوم افزایش یافته اما همه باید در سطح این استان بسیج شوند و شهرداری ها هم کمک، فضاسازی و تبلیغ برای تزریق دز سوم انجام شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه خانواده ها باید برای تزریق واکسن به کودکان هفت تا ۱۰ سال اقناع شوند، گفت: در مورد سویه امیکرون اعمال محدودیت قرنطینه و تعطیلی مستمر چندان موثر نیست در عین حال نمی توانیم کار را رها کنیم.

نمایشگاه ها به شکل محدود برگزار می‌شوند

منصوری خاطر نشان کرد: در مورد برگزاری نمایشگاه ها مواردی وجود دارد برای نمونه مهمانان خارجی از مدت ها قبل دعوت شده اند و تعطیلی آنها برای ما خسارت بین المللی دارد که در این موارد در نهایت بنا شد چنین نمایشگاه هایی کنترل شده به شکل محدود برگزار شوند.

استاندار تهران ادامه داد: در مورد سایر نمایشگاه ها نیز شرکت نمایشگاه ها باید مورد به مورد درخواست بدهند و آن دسته را که ناچار به برگزاری هستیم با رعایت ضوابط مجوز صادر شود اما برای دیگر موارد متناسب با حساسیت آن اعمال نظر می شود.

وی گفت: در مورد انتخابات اصناف تاخیر ۲ ساله در برگزاری خسارت زده و باید یاد بگیریم با این ویروس زندگی کنیم و چون انتهای زمان شیوع آن مشخص نیست لذا اتحادیه ها انتخابات را در فضای باز یا فراخ و بزرگ برگزار کنند و ساعت برگزاری را نیز طولانی تر کنند تا مشکلی پیش نیاید.

برنامه‌های دهه فجر با ۳۰ درصد ظرفیت برگزار می‌شود

استاندار تهران با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت برگزار شود، تاکید کرد: در مورد اعتکاف نیز در شهرهای قرمز ممنوعیت برگزاری و در شهرهای نارنجی و زرد تا حدود ۲۰ درصد اجازه برگزاری داده می شود و اگر وضع بدتر شود تجدید نظر خواهیم کرد.

منصوری درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز گرفت: در مورد برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن تا آخر امشب یا حداکثر تا صبح فردا یکشنبه تصمیم گیری و اطلاع رسانی می شود.

مراکز تجمیعی واکسیناسیون تا پایان بهمن تعطیل نمی شود

استاندار تهران با تاکید بر تسریع در واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا اظهار داشت: تا انتهای بهمن هیچ یک از مراکز تجمیعی نباید تعطیل شود و همه با قدرت به کار خود ادامه دهند.

منصوری اظهار داشت: در مورد مترو نیز اجرای مصوبه قبلی ستاد مقابله با کرونا ادامه می باید و سامانه خرید بلیت به سامانه ایران من متصل شود تا افراد واکسینه نشده اجازه تهیه بلیت نداشته باشند و اگر اجرای آن عملیاتی نیست مکتوب به وزارت کشور اعلام شود.

استاندار تهران گفت: مراکز تجمع مراکز شیوع است مانند مترو، اتوبوس، بی آر تی و بازار و همه باید با ماسک وارد آنها شوند و به افراد فاقد ماسک اجازه ورود و تردد داده نشود.

وی ادامه داد: با شرایط مالی موجود امکان خرید و واردات واگن مترو را نداریم و لذا باید شرایط فعلی را با امکانات موجود مدیریت کرد.

منصوری ادامه داد: در بیماری امیکرون از آن جهت که تعداد فوتی ها زیاد نیست و سرعت بهبود هم بیشتر است، به رغم اینکه در شرایط قبلی برای هر بیمار ۲ هفته استعلاجی داده می‌شد اما در این سویه پنج روز مرخصی استعلاجی داده شود چون خدمات در دستگاه های اجرایی آسیب می‌بینند.

وی تصریح کرد: باید خود را برای روزهای سخت تر آماده کنیم و به حتم با ابتلا و گسترش بیشتر بیماری مواجه می شویم از همین رو باید بیمارستان ها و مراکز درمانی تجهیز و آماده پذیرش بیماران بیشتر باشند.

منصوری خاطر نشان کرد: در شهرستان پیشوا محدودیت زیادی داریم و مرکز شبانه روزی واکسیناسیون نباید تعطیل شود تا بتوانیم خدمت رسانی کنیم.

منبع: ایرنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ویروس کرونا ابتلا به کرونا ستاد ملی کرونا ستاد کرونا ویروس اومیکرون بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط کمیته علمی و ستاد ملی کرونا همکاری کامل دارند این گروه سنی هدف اومیکرون است! تزریق دوز سوم واکسن کرونا در تهران چقدر شد؟ هشدار درباره موج ششم کرونا فوری! کسانی که آسترازنکا زدند بخوانند بررسی وضعیت ابتلا به کرونا در مدارس ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها مهلت ثبت نام در آزمون استخدام دیوان محاسبات تمدید شد نحوه افزایش ایمنی بدن در برابر کرونا افزایش قیمت جوجه در سایه نبود نظارت گوشت قرمز همچنان بر مدار صعود قیمت تلویزیون‌ ۵۰ اینچ چند؟ (جدول) خرید و فروش دختران خردسال بیخ گوش ما + فیلم ۱۰ نشانه خاموش دیابت در بدن صعود تجلی به صدر معاملات برتر در معاملات بورس امروز چرا لازم است در روز چند دقیقه چرت بزنید؟ تحرکات روزانه صندوق‌ های قابل معامله / ثبت ارزش معاملات ۲۹ میلیارد تومانی برای صندوق‌ های طلایی گر حکم شود که مست گیرند تشریح آخرین تصمیمات ستاد کرونا ابتلای دوباره افراد به اومیکرون امکان پذیر است؟ این نوع درد در شکم خطرناک است! اختراع ماسک عجیب برای غذا خوردن! وزیر خارجه فردا به مجلس می ‌رود قیمت سیب زمینی همچنان ۲۰هزار تومان! پیشنهادی برای کاهش درد های مزمن عضلانی قیمت مسکن در محله فوتبالیست های معروف رکوردشکنی فرار مالیاتی جزییات فاز جدید آزاد سازی حریم رودخانه کرج با دستور محسنی اژه‌ ای ارسال پیامک برای تزریق دوز سوم تبریک رییسی به رییس جمهور ایتالیا بازار لوازم ضد سرقت منزل داغ شد جمشید شارمهد فردا محاکمه می‌ شود با این علائم کرونا باید به بیمارستان بروید! آمادگی اعزام نیروی کار به رومانی دادرسی فوق‌ العاده پرونده شهادت مامور نیروی انتظامی در شیراز پرداخت وام بدون ضامن در هاله ابهام شیبا اینو (SHIB) چیست؟ آیا طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت قبل از پایان سال به تصویب می‌رسد لوکس ترین جاروبرقی های بازار چند؟ + جدول کاهش ۰.۰۶ درصدی نرخ سود بین بانکی باید به کسانی که در جایگاه مسئولیت هستند اعتماد کرد اینستاگرام یک حساب تبلیغ‌کننده NFT ها را غیرفعال کرد این گروه سنی هدف اومیکرون است! ۵ قابلیت کاربردی که احتمالا به اینستاگرام اضافه می‌شوند چرا عفونت کلیه در زنان بیشتر است؟ کشف شی‌ عجیب در خلیج فارس + عکس تزریق دوز سوم واکسن کرونا در تهران چقدر شد؟ رییسی از ۵۷ هزار میلیارد تومان درآمد گذشت ایران بدون بازگشت به تعهدات، منتظر رفع تحریم نباشد علائم مختلف بیماری های قلبی هشدار درباره موج ششم کرونا گروسی : امیدمان به توافق قطع نشده است فوری! کسانی که آسترازنکا زدند بخوانند جزییات برآورد سهم اتاق بازرگانی از مالیات بر درآمد و سود بررسی وضعیت ابتلا به کرونا در مدارس آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۱/۱۶) جانسون اند جانسون شاکیان را دور می زند؟ DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا ابتلا به کرونا ستاد ملی کرونا ستاد کرونا ویروس اومیکرون استاندار تهران نمایشگاه ها ستاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • تشریح طرح تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران