Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اشتغال ۴۱ درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی خبر داد و گفت: میزان اشتغال نیروهای بومی شرکت‌های دولتی در پارس جنوبی بیش از ۵۰ درصد است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سخاوت اسدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مصوبه اشتغال حداقل 50 درصدی نیروهای بومی در پروژه‌های پارس جنوبی مورد توجه ویژه قرار دارد اظهار داشت: در تمامی موارد استخدامی جذب حداقل 50 درصدی نیروهای بومی در صنایع پارس جنوبی رعایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از معرفی شرکت‌های متخلف به مراجع قضایی خبر داد و بیان کرد: در صورت عدم رعایت مقررات در جذب حداقل 50 درصد نیروهای بومی در صنایع پارس جنوبی، با شرکت‌های متخلف برخورد جدی صورت می‌گیرد که حتی در مواردی به مراجع قضایی نیز معرفی شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اشتغال 41 درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی خبر داد و اضافه کرد: بر طبق آخرین آمار و مستندات اداره کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مجموعا 41 درصد مشاغل پایدار در منطقه در اختیار نیروهای بومی است.

اسدی با بیان اینکه این میزان به واسطه اجرا مقررات نسبت به سنوات قبل رو به بهبود است خاطر نشان کرد: میزان اشتغال نیروهای بومی شرکت‌های دولتی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت نفت و گاز پارس جنوبی بیش از 50 درصد است.

وی تصریح کرد: در سال‌های ابتدا راه‌اندازی پالایشگاه‌ها و واحدهای پتروشیمی به سبب نبود امکانات و نیروی انسانی متخصص کافی، بخشی از اشتغال شرکت‌ها از سایر نقاط کشور بود که به واسطه شرایط و مقررات نمی‌توان تغییر داد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اجرا طرح‌های مهارت‌آموزی در منطقه پارس جنوبی خبر داد و بیان کرد: در این راستا شرکت ملی نفت ایران برای آموزش‌های فنی و مهارتی به نیروهای بومی 10 میلیارد تومان هزینه کرده است.

منابع اعتباری مسئولیت‌های اجتماعی پارس جنوبی به 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر اختصاص داردامام جمعه بوشهر: چرا مصوبه ‌دولت برای به‌کارگیری 50 درصد نیروهای بومی در پارس جنوبی محقق نشد؟مرکز مهارت‌آموزی گاز کشور در منطقه پارس جنوبی راه‌اندازی می‌شود

اسدی با بیان اینکه حدود 15 هزار نفر از جوانان استان بوشهر به‌صورت رایگان در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شرکت کرده‌اند خاطر نشان کرد: از زمان سفر با برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به عسلویه و حسب مصوبه این سفر با انعقاد قرارداد بین سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای حدود 15 هزار نفر از جوانان استان بوشهر به‌صورت رایگان در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شرکت و گواهینامه مهارتی دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: همه افراد مهارت دیده در صنایع پارس جنوبی یا حتی مشاغل صنعتی در شهرها مشغول به کار شده‌اند.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس درصدی نیروهای بومی پارس جنوبی استان بوشهر 50 درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر

سعید کیا کجوری مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران در مراسم گرامی داشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، گفت: عملیات تخلیه و بارگیری انواع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در فروردین ماه امسال ۱۵۰ درصد افزایش داشت.

او با اشاره به افزایش چشم گیر عملیات تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، افزود: با تلاش همه همکاران اداره کل و شرکت‌های تابعه بخش خصوصی، برای نخستین بار طی ۱۳ سال گذشته حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در سال ۱۴۰۲ از مرز یک میلیون تن گذشت و در مجموع بیش از یک میلیون و صد و پنجاه هزار تن کالا در سال گذشته در این بندر تخلیه و بارگیری انجام شد که این امر مرهون زحمات همه‌ی همکاران عزیز در بخش‌های مختلف بوده است.

بندر نوشهر بزرگترین بنگاه اقتصادی غرب استان است که حدود ۶۰۰ نفر در شرکت‌های بخش خصوصی فعال در حوزه‌های دریایی و بندری مشغول به کار هستند که حدود دو برابر نیرو‌های شاغل در اداره کل به شمار می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال
  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد