Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:46:19 GMT

بازگشت محدودیت های کرونایی به چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۹۴۰۱

بازگشت محدودیت های کرونایی به چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت کرونا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شیوع سویه امیکرون در کودکان و نوجوانان شایع است، اظهار کرد: در ابتدای اسفندماه شاهد پیک ششم کرونا در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه به مدت یک هفته مدارس در شهرستان‌های قرمز غیر حضوری شود، عنوان کرد: در شهرستان‌های نارنجی بر اساس میزان شیوع در مناطق به صورت نقطه‌ای فعالیت حضوری و غیر حضوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید اقدامات لازم در جهت کاهش شیوع سویه امیکرون در استان انجام شود، تصریح کرد: با انجام واکسیناسیون گسترده از مرگ و میر می‌توان جلوگیری کرد.

حیدری با بیان اینکه فرهنگ سازی لازم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه انجام شود، ادامه داد: پروتکل‌های بهداشتی باید در مکان‌هایی که جمعیت بالا وجود دارد همچون دانشگاه‌ها و مدارس رعایت شود.

وی با اشاره به ضرورت آماده باش مراکز بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، مطرح کرد: تعیین تکلیف برگزاری نحوه کلاس در دانشگاه‌های استان بر عهده مسئولان و مدیران دانشگاه‌ها خواهد بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جلسات در ادارات دولتی باید به حداقل برسد، گفت: در سیستم حمل و نقل عمومی برون شهری پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت نمی‌شود که این مهم قابل پیگیری و بررسی است.

حیدری با تاکید بر افزایش نظارت‌ها بر حمل و نقل عمومی برون شهری، اظهار کرد: افرادی که در ادارات و مدارس واکسن تزریق نکرده‌اند باید جریمه شوند.

وی به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان اشاره کرد و افزود: نحوه برگزاری این راهپیمایی بسته به تصمیم ستاد کرونا خواهد بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مراکز تزریق واکسن در استان باید افزایش یابد، تصریح کرد: سینماها، مراسم جشنواره‌ها، تالارهای پذیرایی، استخرهای شنا در استان باید با ۱۵ درصد ظرفیت فعالیت کنند.

حیدری گفت: فعالیت رستوران‌ها در چهارمحال و بختیاری به صورت بیرون بر خواهد بود.

کد خبر 5417525

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا غلامعلی حیدری محدودیت های کرونایی استاندار چهارمحال و بختیاری دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها ایلام جشنواره فیلم فجر همدان تبریز چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها

قطره از بارش‌ پراکنده باران در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: بیشترین بارش‌ها برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی

کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری از عشایر و کوهنوردان خواست: از اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان