Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت مچی یکی از اکسسوری‌های با اهمیتی است که اکثر مردم جهان حداقل یک مدل آن را خریداری می‌کنند. در این بین برخی برندها به دلیل طراحی زیبا و کاربردهای فراوان طرفداران بسیاری دارند. ساعت کاسیو یکی از پرفروش‌ترین برندهای حال حاضر دنیا است که به دلیل تنوع قیمت و طرح دست مشتری را برای خرید باز گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اگر قصد دارید یک مدل جدید از ساعت‌های این برند را بخرید با دانستن این چند ترفند ساده می‌توانید خریدی امن و جذاب داشته باشید.

 

قبل از خرید ساعت کاسیو چه باید کرد؟

مهمترین ترفند خرید ساعت کاسیو این است که قبل از انتخاب نهایی به شخصیت و استایل کلی خود توجه ویژه داشته باشید. یک نگاه به کمد لباس‌هایتان بیندازید، اگر لباس‌هایی که می‌پوشید کلاسیک و رسمی هستند یا لباس‌های ورزشی و راحت بیشتر کمد را اشغال کرده است. اگر به دنبال یک ساعت زیبا، مد روز، مقاوم و در عین حال مناسب برای مصرف روزانه هستید کاسیو انتخاب مناسبی است.

اگرچه این ساعت‌ها بیشتر با لباس‌های نیمه رسمی و اسپرت هماهنگ می‌شوند اما برخی مدل‌های حرفه‌ای آن چنان زیبا طراحی شده که با پیراهن و لباس‌های رسمی هم زیبا خواهند بود.

قیمت هم بسیار مهم است، پیش از اقدم به خرید کف و سقف بودجه خود را مشخص کنید تا انتخاب مناسب‌تری داشته باشید، تنوع قیمت محصولات کاسیو زیاد است، اگر بودجه مشخصی داشته باشید انتخاب و خرید برای شما ساده‌تر می‌شود.

اگر یک ساعت حرفه‌ای برای غواصی، کوهنوردی، ورزش‌های آبی یا حضور در طبیعت نیاز دارید باید بدانید که برای این کار باید بودجه بیشتری در نظر بگیرید، ساعت‌های تخصصی همواره گرانتر هستند.

موتورهای مکانیکی، ساعت‌هایی که به باتری نیاز ندارند و ساعت‌های چند موتوره هم به نسبت سایر ساعت‌ها قیمت بیشتری دارند، دانستن این نکات به شما کمک می‌کند که با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارین بهترین‌ها را خریداری کنید.

 

هنگام خرید ساعت مچی کاسیو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

عمر ساعت مچی و مقاومت آن بسیار مهم است، محصولات کاسیو از این نظر در جهان رقیبی ندارند و همه آن‌ها را به عنوان مقاوم‌ترین ساعت‌ها می‌شناسند، بنابراین با خرید یک کاسیو اصل اطمینان خواهید داشت که به راحتی خراب نشده و آسیبی نخواهد دید.

برای اینکه گرفتار مدل‌های کپی و های کپی نشوید حتما از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و شناخته شده خرید کنید و حتما کارت ضمانت و خدمات پس از فروش محصول را از فروشنده دریافت کنید. کاسیو بسته بندی، وزن و طرح مشخصی دارد با مقایسه ساعتی که به شما ارائه شده با مشخصات مدل‌های اصل می‌توانید اصالت کالا را مشخص کنید.

لوگوی کاسیو که روی صفحه ذکر شده باید فاقد غلط املایی باشد و هر گونه اشتباه در طراحی، قطعات و نوشتار روی ساعت هشداری به شما است که با یک مدل تقلبی که در کارگاهی غیر مجاز تولید شده مواجه هستید.

هنگام خرید ساعت کاسیو دقت کنید از نظر سایز با مچ دست شما مطابقت داشته باشد، صفحه‌های بزرگ روی دست‌های کوچک اصلا مناسب نیستند و جلوه ساعت را از بین می‌برند.

بند اغلب ساعت‌های این برند ضد حساسیت هستند اما اگر پوست حساسی دارید حتما روی این مورد توجه ویژه داشته باشید و ببینید از جنسی باشد که به پوست دست شما آسیب وارد نکند.

 

پس از خرید ساعت کاسیو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

درست است که مقاومت این ساعت‌ها در جهان شناخته شده است اما با رعایت برخی نکات می‌توانید کیفیت عملکرد آن‌ها و طول عمرشان را ارتقا دهید. قبل از هرچیز دفترچه راهنمای محصول را به دقت مطالعه کنید تا به اشتباه کاری که ساعت مچی را از گارانتی خارج می‌کند انجام ندهید.

نکته دیگر آن است که ساعت کاسیو را به صورت مستمر برای سرویس‌های دوره‌ای ببرید تا تمیز شده، عملکرد آن بررسی شود تا پیش از آسیب دیدن به آن رسیدگی شده طول عمر بیشتری داشته باشد. در مرحله بعد لازم است ساعت را در محیط مناسبی نگهداری کنید، قرار دادن آن روی میز کار، یا جایی که ممکن است روی زمین بیفتد کار درستی نیست. این ساعت‌ها در مقابل ضربه و خش بسیار مقاوم هستند و به همین دلیل می‌توانید آن‌ها را به محل کار خودتان ببرید یا در طبیعت استفاده کنید با این وجود نگهداری درست از آن‌ها باعث می‌شود سال‌های بیشتری باقی بمانند و حتی بتوانید آن‌ها را به عنوان یک میراث برای فرزندان خود به یادگار بگذارید.

 

چرا برخی از افراد روی ساعت کاسیو تعصب دارند؟

پیش از آمدن ساعت‌های ژاپنی به بازار سوئیس میدان دار بازار ساعت مچی داشت و برخی افراد روی برندهایی مثل رولکس تعصب داشتند و غیر از آن‌ها مورد استفاده قرار نمی‌دادند. وقتی کاسیو پا به بازار گذاشت بسیاری از مردم با دیده تردید به آن نگاه می‌کردند اما قیمت مناسب، مقاومت بالا و استفاده از تکنولوژی‌های روز باعث شد خیلی سریع مورد توجه مردم قرار بگیرد.

امروزه بسیاری افراد با توجه به خاطرات خیلی خوبی که از ساعت‌های جی شاک و سایر سری‌های معروف این برند دارند به آن تعصب پیدا کردند و اگر بخواهند یک ساعت جدید بخرند قبل از هر برند دیگری به سراغ کاسیو محبوب خود می‌روند.

این ساعت‌ها خدمات پس از فروش و گارانتی بسیار خوبی دارند و در عین حال به عنوان یک برند اصیل ژاپنی موتورهای بکار گرفته شده در آن‌ها بسیار قوی هستند.

کاسیو یک برند نیست بلکه یک سبک زندگی است که باعث شده ورزشکاران، آن‌ها که به تکنولوژی اهمیت می‌دهند و بسیاری افراد مشهور جهان ساعت‌های این برند را استفاده کنند.

اگر یک مدل از ساعت‌های این برند را پسندید باید به شما تبریک بگوییم که انتخاب خوبی کردید، قبل از خرید حتما در مورد قابلیت‌ها و ویژگی‌های این ساعت دقت کنید که مطابق با نیازهای شما باشد. برای اینکه بهترین استفاده را از ساعت کاسیو ببرید لازم است قابلیت‌های آن را بشناسید و روش استفاده آن‌ها را یاد بگیرید. ساعت کاسیو سال‌ها است در بازار سراسر جهان راه یافته از آمریکا، کانادا، آسیا و خاورمیانه هر کجا می‌توانید فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های این برند را پیدا کنید. در ایران هم محصولات اصل این برند به راحتی یافت می‌شود و با یک تحقیق می‌توانید مدل‌های اصل آن را خریداری کنید.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس درگیری مجازی کنعانی زادگان و امیرحسین صادقی برخورد سرد علی کریمی با عزیزی خادم در حاشیه دیدار سرخابی ها و ستارگان تیم ملی ارلینگ هالند: می شنوید؟ صدای بازگشت من است! پنالتی از دست رفته کریستیانو رونالدو مقابل میدلزبرو (منچستریونایتد 0-0 میدلزبرو)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ساعت های این برند خرید ساعت کاسیو داشته باشید ساعت ها ساعت مچی یک مدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روایت خبرگزاری فارس از ترفند جدید کلاهبرداری از مردم

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900216

دیگر خبرها

  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • ببینید | روایت خبرگزاری فارس از ترفند جدید کلاهبرداری از مردم
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو (فیلم)
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • آنچه باید درباره سندرم ناخن زرد بدانید
  • آنچه باید سندرم ناخن زرد بدانید