Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@07:10:31 GMT

بارسا از تردید به یقین؛ توافق دمبله با PSG

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۹۸۸۲

بارسا از تردید به یقین؛ توافق دمبله با PSG

در بارسلونا به این اطمینان رسیده اند که عثمان دمبله برای فصل بعد با پی اس جی به توافق رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله از 4 سال پیش برای بارسا بازی می کند و پس از سه سال که درگیر مصدومیت ها بود، فصل گذشته توانست 44 بازی انجام دهد و 11 گل نیز به ثمر برساند. در باشگاه روی او برای فصول بعد نیز حساب می کردند ولی خودداری او از تمدید قرارداد و عدم پاسخگویی به پیشنهادات در نهایت خشم سران بارسا را برانگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمبله را تهدید کردند که یا باید تمدید کند یا از بارسا برود اما در نهایت او روی موضع همیشگی خود یعنی ماندن در بارسا تا پایان فصل ماند و در برابر تهدیدات تسلیم نشد.

 

 

 

 

بارسا اکنون با معضلی بزرگ روبرو است. ژاوی اعتقاد دارد که بهتر است از دمبله استفاده کند اما باشگاه عقیده ای دیگر دارد و ترجیح می دهد او تا پایان فصل دیگر به میدان نرود.

سران بارسا در مصاحبه های اخیر خود تاکید کرده اند که دمبله با باشگاهی دیگر، احتمالا پی اس جی برای فصل بعد به توافق رسیده و به همین دلیل نه تمدید کرد نه حاضر شد در نیم فصل راهی تیمی دیگر شود. روز گذشته توماس توخل سرمربی چلسی فاش ساخت که هیچ صحبتی با دمبله نداشته و او در برنامه های باشگاه لندنی نیست تا شک بارسا در مورد پی اس جی به یقین تبدیل شود.

 

 

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسا حالا بیشتر از همیشه به یقین رسیده است که دمبله فصل بعد با پیراهن پی اس جی بازی خواهد کرد و پیش قرارداد را نیز امضا کرده تا جانشین کیلیان امباپه شود. ال چیرینگیتو نیز در روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی این خبر را به صورت اختصاصی اعلام کرده بود و با این تفاسیر باید منتظر هنرنمایی های دمبله در فصل بعد با پیراهن پاریسی ها باشیم.

 

عثمان دمبله پاری سن ژرمن بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عثمان دمبله پاری سن ژرمن بارسلونا پی اس جی فصل بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، دومین فصل روبرت لواندوفسکی در بارسلونا به اندازه فصل اول او خوب نبود. لوا که فصل قبل 33 گل در همه رقابت‌ها زد و قبل از جام جهانی بی‌نظیر کار کرد، امسال تا اینجای فصل فقط 20 گل زده است.

ستاره 35 ساله لهستانی فصلی بدون جام را با بارسا پشت سر گذاشته و موفق به کسب هیچ افتخاری نشد. او در کورس آقای گلی نیز از آرتم دووبیک و جود بلینگام عقب مانده است.

لوا تابستان سال گذشته پیشنهادی عالی از فوتبال عربستان داشت ولی به‌خاطر بارسا رد کرد. پیشنهادی که هنوز هم سر جایش است و فوتبال سعودی خوش‌بین به اینکه بالاخره لوا پاسخ مثبت را بدهد اما طبق ادعای اسپورت، مهاجم لهستانی تمایلی برای جدایی ندارد و می‌خواهد به دو سال باقی‌مانده از قراردادش پایبند باشد. 

او قطعا فصل بعد خواهد ماند و طبق توافق قبلی، از ژوئن دستمزد او تصاعدی بالا خواهد رفت. در بارسلونا نیز از داشتن لوا راضی هستند و همکاری طرفین حداقل یک سال دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • تفال به حافظ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند...
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت