Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی عبداللهی عصرشنبه در آیین بهره برداری ازیک  مخزن  ذخیره پنج هزار متر مکعبی آب آشامیدنی در شهرستان فردیس افزود: با  کمک تمام  دستگاه های اجرایی از جمله شرکت های آب منطقه ای و آبفا در تلاش هستیم تا ضمن تامین اعتبار طرح ها و پروژه های زیر ساختی تامین آب استان البرز را اجرا کنیم.

استاندار البرز ادامه داد:  امیدوارم با وحدت و همدلی که در استان وجود دارد بتوانیم دردولت  مردمی سیزدهم مشکلات و نیازهای استان البرز از جمله موضوع مهم آب را به سرانجام برسانیم البته در این بخش همراهی مردم و اصحاب رسانه ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: امروز به میمنیت پیروزی انقلاب اسلامی تعداد ۲۵ پروژه عمرانی در شهرستان فردیس گشایش یافت که  از این تعداد ۱۹ پروژه دولتی و ۶ پروژه  توسط بخش خصوصی  در مجموع با اعتبار حدود ۴۰ میلیارد تومان اجرا شده است.

استاندار البرز، تعداد کل پروژه های  افتتاحی ایام الله دهه مبارک فجر در این استان را ۲۹۹ پروژه با اعتباری  بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد. 

عبداللهی با اشاره به مشکل کم آبی در شهرستان پرجمعیت فردیس  گفت:  امروز با افتتاح  مخزن آب پنج هزار متر مکعبی شهر فردیس بخشی از مشکل کم آبی این شهرستان مرتفع شد.

مدیرعامل شرکت  آبفا استان البرز نیز در آیین افتتاح مخزن آب فردیس اظهار داشت:  این مخزن پنج هزار مترمکعبی با صرف ۱۵ میلیارد تومان برای تامین آب آشامیدنی ۱۵ هزار نفر جمعیت

احداث شده است.

ذوالفقار مهدی زاده افزود: همزمان با این پروژه ، عملیات  احداث مخزن جهان نما در شرق کرج برای شهر فردیس آغاز شدو تا یک سال آینده به مدار بهره برداری می رسد.

همزمان با حضور استاندار البرز در فردیس ، یک شرکت تولید قطعات خودرو با اشتغالزایی ۸۵ نفر و سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس مورد بهره برداری قرار گرفت.

ظرفیت اشتغالزایی این شرکت تا ۱۲۰ نفر قابل افزایش است. 

همچنین طرح توسعه یک شرکت تولیدی دیگر در زمینه مواد پلاستیکی با اشتغالزایی ۸۰ نفر و سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان در این شهرک صنعتی افتتاح شد.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد. 

پ


 

برچسب‌ها معاونت آب و آبفا وزارت نیرو البرز فردیس دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس البرز فردیس دهه فجر میلیارد تومان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات

به گزارش خبرآنلاین البرز؛ مرتضی ولی پوری صبح چهارشنبه در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی در سال ۱۴۰۳ که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه خبر و رسانه و اهالی قلم گفت: در شرایطی که دشمن هر روز علیه کشور، نظام و ارزش‌های ما قلم می‌زند و توطئه می‌کند، خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم باید در خط مقدم این نبرد پاسخگوی توطئه‌ها باشند.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه، با بیان اینکه خبرنگاری یعنی ذوق، سلیقه، علاقه، تیزبینی، حق گویی، حق جویی و تبیین حقایق و واقعیت‌هایی که در جامعه رخ می‌دهد، عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، جنگ نرم و جهاد تبیین از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و این وظیفه تک تک ما و اصحاب رسانه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تشریح و تبیین خدمات و دستاوردهای نظام و مسؤولان در استان البرز اظهار کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی باید تلاش کنیم مردم به هر میزان پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و مشارکت سیاسی و اجتماعی داشته باشند؛ به همان میزان دشمن ناامید و بر پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور افزوده می‌شود.

ولی پوری با اشاره به سیاه نمایی‌های دشمن در خصوص خدمات نظام در سطح کشور و استان البرز و با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید در مقابله با این سیاه نمایی‌ها قلم بزنند و تشریح و تبیین کنند، خاطرنشان کرد: چهار مؤلفه مطروحه از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت در انتخابات را به عنوان نصب العین خود قرار دادیم.

وی با بیان اینکه در این راستا ۳۰ جلسه به منظور بررسی مسائل مربوط به انتخابات و تصمیم گیری در خصوص زیرساخت‌ها و مشکلات تصریح کرد: انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی کشور، نماد مردم سالاری دینی و اقتدار و عزت مردم است و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. در این راستا اصحاب رسانه نقش بسزایی در حضور مردم پای صندوق‌های رأی دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904302

دیگر خبرها

  • کنترل چاه‌های کشاورزی بهترین راهکار تعادل در مصرف آب
  • بسیاری ازکشورهای جهان خواستار ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند
  • سرپرست فرمانداری البرز منصوب شد
  • مرتفع شدن مشکل منابع مالی پروژه راه آهن دورود به خرم آباد
  • معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • دو طبقه‌شدن آزادراه کرج ـ قزوین ‌۶۰ هزار میلیارد ‌می‌خواهد
  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز