Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@13:01:53 GMT

گل استقلال مصداق بازی ۱۲ نفره نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۰۶۱۸

گل استقلال مصداق بازی ۱۲ نفره نیست

کارشناس حقوقی فوتبال کشورمان گفت: گل دوم تیم استقلال در بازی با هوادار مصداق بازی ۱۲ نفره نیست.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده در خصوص اعتراضاتی که به گل دوم استقلال در بازی با هوادار مطرح و عنوان شده حسین زاده در زمان به ثمر رسیدن گل داخل زمین بوده اظهار داشت: بعد از این که حسین زاده با تاخیر زمین مسابقه را ترک کرد برخی از کارشناسان معتقد به دوازده نفره بودن تیم استقلال در هنگام گلزنی بودند اما آنچه منظور قانونگذار از ۱۲ نفره شدن است  شکل سازمان یافته آن است نه رفتار لحظه ای بازیکنان و اشتباهات ثانیه ای آنها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:کارشناسانی که به امور انضباطی آشنایی کافی ندارند نباید برای نتایج فوتبال شائبه ایجاد کنند چون پدیده انضباطی در فوتبال دارای پیچیدگی است و هر گردی گردو نیست.

  کارشناس حقوقی فوتبال تاکید کرد: بودن لحظه‌ای بازیکنان در زمین بازی ۱۲ نفره تلقی نمی شود و ممکن است در هر زمانی ایجاد شود و حاکی از بی نظمی بازیکنان در ورود و خروج باشد نه بازی با ۱۲ نفر و این ربطی به نقض قانون سه داوری فوتبال ندارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت هوشنگ نصیرزاده کارشناسان تیم استقلال استقلال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ۱۲ نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!

مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند که این برای من جای سوال دارد.

به گزارش مشرق، گئورگی گولسیانی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان، اظهار داشت: سپاهان برای برد به آزادی نیامده بود و آنها فقط در زمین وقت تلف می‌کردند.

وی گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند که این برای من جای سوال دارد. شاید پزشکان سپاهان در کیف خود جادویی داشتند که تا وارد زمین می‌شدند، بازیکنان آنها خوب می‌شدند.

گولسیانی افزود: ما به هفته‌های پایانی امیدوار هستیم و شک نکنید با تمام توان برای قهرمانی می‌جنگیم که بتوانیم دل هواداران را خوشحال کنیم.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به تساوی رسیدند تا پرسپولیس فرصت صدرنشین را از دست بدهد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت