Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرمربی تیم ملی بانوان با اعلام این خبر گفت: با پایان مسابقات قهرمانی کشور که حکم مرحله اول انتخابی تیم ملی را داشت، در هر وزن ۵ کاراته کا معرفی شدند. این کاراته کاها شامل نفرات اول، دوم، سوم مشترک و یک ورزشکار به انتخاب کادر فنی تیم ملی هستند.

فرخناز ارباب که با روابط عمومی فدراسیون کاراته گفتگو می‌کرد افزود: دومین مرحله از رقابت‌های انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۱ بهمن میان نفرات سوم مشترک و کاراته کای انتخاب شده از سوی کادر فنی (در مجموع ۳ ورزشکار) برگزار می‌شود تا در نهایت یک کاراته کا به مرحله بعدی انتخابی راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در انتخابی سوم بانوان، در هر وزن ۴ کاراته کا حضور خواهند داشت. این افراد شامل ملی پوش ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱، نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور و کاراته کای برگزیده از دومین مرحله انتخابی خواهند بود. طبق برنامه ریزی صورت گرفته آنها سه هفته در تاریخ‌های ۶، ۱۳ و ۱۸ اسفند به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مبارزه می‌کنند تا در نهایت در هر وزن ۳ کاراته به عضویت تیم ملی درآید.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین اردوی تیم ملی بانوان از ۱۹ تا ۲۵ اسفندماه در تهران تشکیل می‌شود تا ورزشکاران آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان اولین رویداد مهم پیش روی کاراته ایران شوند. بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی هانگژو دیگر مسابقاتی هستند که نفرات اعزامی آن از میان کاراته کاهای حاضر در اردوی تیم ملی انتخاب می‌شوند.

کد خبر 5417682

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته تیم ملی کاراته بانوان ایران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم ملی فوتبال امارات مسابقات انتخابی جام جهانی تیم فوتبال هوادار تهران دراگان اسکوچیچ کاراته مسابقات قهرمانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد

سازمان لیگ زمان برگزاری قرعه‌کشی دور یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را تعیین کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت 14 روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرده‌اند.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور