Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین مرحله از رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان 21 بهمن میان نفرات سوم مشترک و کاراته کای انتخاب شده از سوی کادرفنی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرخناز ارباب سرمربی تیم ملی بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: با پایان مسابقات قهرمانی کشور (مرحله اول انتخابی تیم ملی) در هر وزن 5 کاراته کای معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاراته کاها شامل نفرات اول، دوم، سوم مشترک و یک ورزشکار به انتخاب کادرفنی تیم ملی هستند.

وی افزود: دومین مرحله از رقابت های انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازیهای کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی هانگژو 21 بهمن میان نفرات سوم مشترک و کاراته کای انتخاب شده از سوی کادرفنی (در مجموع 3 ورزشکار) برگزار می شود تا در نهایت یک کاراته کا به مرحله بعدی انتخابی راه پیدا کند.

ارباب ادامه داد: در انتخابی سوم بانوان، در هر وزن 4 کاراته کا حضور خواهند داشت. این افراد شامل ملی پوش ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2021، نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور و کاراته کای برگزیده از دومین مرحله انتخابی خواهند بود. طبق برنامه ریزی صورت گرفته آنها سه هفته در تاریخ های  6 ، 13 و 18 اسفند به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مبارزه می کنند تا در نهایت در هر وزن 3 کاراته به عضویت تیم ملی درآید.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین اردوی تیم ملی بانوان از 19 تا 25 اسفندماه در تهران تشکیل می شود تا ورزشکاران آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان اولین رویداد مهم پیش روی کاراته ایران شوند. بازیهای کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی هانگژو دیگر مسابقاتی هستند که نفرات اعزامی آن از میان کاراته کاهای حاضر در اردوی تیم ملی انتخاب می شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی دومین مرحله کاراته کای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد