Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا سالاری عصر امروز در حاشیه آیین افتتاح این طرح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: افتتاح کارگاه تولید زغال به روش صنعتی با ظرفیت تولید سالیانه بیش از یک و نیم تن و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اولین طرح پنجمین روز از دهه فجر در رودان بود.

وی تصریح کرد: یک واحد مسکن مددجویی با زیربنای ۱۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به نمایندگی از ۶ طرح مسکن مددجویی بهزیستی با مجموع اعتباری بیش از ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح و تحویل مددجویان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری رودان خاطرنشان ساخت: همچنین در این روز کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه بنت‌الهدی صدر برنطین با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

سالاری عنوان کرد: طرح توسعه دبیرستان حبیب ابن مظاهر قلعه کمیز شامل؛ ساخت و تجهیز ۳ کلاس درس با زیربنای ۱۷۰ متر مربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال نیز در این روز کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/88059

منبع: فارس

کلیدواژه: رودان دهه فجر فرماندار رودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد

نیکویی رییس اورژانس استان گفت: این طرح با اعتبار بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.   این پایگاه در زمینی به مساحت ۴۵۰ و زیر بنای ۱۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.   همچنین عملیات اجرایی ساخت سه پایگاه امدادرسانی اورژانس جاده ای در شهرستان های بویراحمد و گچساران دیروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه با حضور دکتر جعفر میعاد فر ،رییس اورژانس کشور آغاز شد.   سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پایگاه های اورژانس جاده ای در ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد (جاده کمربندی)، روستای کوشک یا آب سپید ( جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان) و منطقه لیشتر شهرستان گچساران کلنگ زنی شده است.   امین نیکویی نژاد افزود: پایگاه اورژانس جاده ای منطقه کوشک در زمینی به مساحت ۲۴۰ متر مربع با ۲۵ میلیارد ریال،پایگاه اورژانس جاده ای ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع، با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و پایگاه اورژانس جاده ای منطقه لیشتر از توابع شهرستان گچساران هم در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کلنگ زنی شده است.   وی تاکید کرد: در مناطق کوشک و ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد پیش از این امدادگران در پایگاه های کانکسی و شرایط سختی مستقر بودند.
کلنگ زنی چند پایگاه اورژانس، بررسی خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در بخش های مختلف و همچنین بازدیدهای میدانی از پایگاه های اورژانس از برنامه های سفر ۲ روزه رییس اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد است. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی