Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@06:47:37 GMT

رشید مظاهری به سپاهان پیوست / رسمی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۱۳۱۱

گلر سابق استقلال به سپاهان پیوست.

رشید مظاهری با قراردادی ۱.۵ ساله به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیوست.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت باشگاه سپاهان؛ رشید مظاهری با حضور در دفتر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پس از انجام مذاکره با محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه با عقد قراردادی ۱.۵ ساله به جمع شاگردان محرم نویدکیا پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه‌بان باتجربه سابقه حضور در تیم‌های استقلال اهواز، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، تراکتور تبریز و استقلال تهران را در کارنامه خود دارد.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس درگیری مجازی کنعانی زادگان و امیرحسین صادقی برخورد سرد علی کریمی با عزیزی خادم در حاشیه دیدار سرخابی ها و ستارگان تیم ملی ارلینگ هالند: می شنوید؟ صدای بازگشت من است! پنالتی از دست رفته کریستیانو رونالدو مقابل میدلزبرو (منچستریونایتد 0-0 میدلزبرو)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی

آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد. به دنبال تایید صلاحیت متقاضیان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال یکم اردیبهشت، دوشنبه سوم اردیبهشت در فرابورس ایران مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه برگزار و در نهایت به صورت رسمی این مقدار از سهام این دو باشگاه به متقاضیان واگذار شد.

دریافت 109 MB

خبرنگار: نیما علیپور / تصویربردار: یزدان قربانی، اسماعیل گلرخ / تدوینگر: محمدرضا زمانیان

دیگر خبرها

  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • گل دوم سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد