Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- محمد برخوردار گفت: به‌مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر با برگزاری اختتامیه جشنواره ادبی یوسف، از برگزیدگان این جشنواره و جشنواره شعر دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

او گفت: جشنواره ادبی یوسف دارای سه برگزیده و پنج نفر شایسته تقدیر است و در جشنواره شعر دفاع مقدس نیز سه نفر برگزیده و سه نفر تقدیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این اختتامیه از یک پیشکسوت و یک نوجوان نیز تقدیر خواهد شد.

برخوردار از رونمایی کتاب جان بی‌قرار نوشته فاطمه رنجبران خبر داد و گفت: این کتاب در مورد زندگینامه شهید شاه‌حسینی است که به‌مناسبت گرامیداشت روز نیروی هوایی در پایگاه نوژه همدان برگزار خواهد شد.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از کتاب «از ایرج تا حمید» نیز در روز ۲۸ بهمن‌ماه در روز شهادت شهید ایرج داوری در تویسرکان رونمایی خواهد شد. کتاب از ایرج تا حمید زندگینامه شهید ایرج داوری است که توسط احمد داوری به رشته تحریر در آمده است.

او از برگزاری دوره‌های آموزشی برای نویسندگان استان با موضوع تاریخ شفاهی، خاطره شفاهی و مصاحبه نیز خبر داد و گفت: این دوره‌ها در روز‌های ۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

برخوردار گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی داستان‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان با حضور حیدری و خراموند از جمله برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر است که در روز‌های ۲۱ و۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس جشنواره یوسف خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود