Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حسین افضلی در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های برق شهرستان گنبدکاووس در روستای «تکه لر» اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۹ پروژه در استان گلستان با اعتبار ۱۳۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها در خصوص افزایش ظرفیت ایستگاه‌ها در شهرهای مختلف استان برای تامین برق، افزایش خطوط انتقال  برق بین شهرستان‌های مینودشت و گالیکش به علاوه خازن ۱۰ مگاواتی ۶۲ کیلو ولت در ایستگاه مراوه‌تپه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان درباره نیروگاه «هوتن» در بخش مرزی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: مجوز این نیروگاه از شرکت توانیر اخذ شده و به محض مشخص شدن سرمایه‌گذار، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و امید داریم در تابستان ۱۴۰۱ وارد مدار شود.

وی ادامه داد: این نیروگاه پنج مگاواتی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان حدود 5 هزار خانوار را تحت پوشش قرار خواهد داد.

افضلی گفت: در قالب فاینانس کشور چین در حدود ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کند که در این سرمایه‌گذاری ۳۸ پروژه در دو استان مازندران و گلستان انجام می‌شود که از این مبلغ ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در گلستان خواهد بود.

وی بیان کرد: ایجاد ایستگاه‌های مختلف در شهرهای مختلف استان گلستان و ایجاد خطوط انتقال شبکه برق از جمله پروژه‌های موردنظر است که با اجرای آن تمام مشکلات پست‌های فوق توزیع و انتقال برق در سال‌های آتی در گلستان رفع می‌شود.

* ۱۰۲ پروژه برق  با اعتبار ۱۶۴ میلیارد تومان در گلستان
مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان در این مراسم گفت: در دهه فجر امسال ۱۰۲  پروژه برق استان با اعتبار ۱۶۴ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

علی‌اکبر نصیری اظهار کرد: از مجموع ۱۶۴ میلیارد تومان اعتبارات استان در دهه فجر مبلغ ۶۱ میلیارد تومان در خصوص بهره‌برداری پروژه‌ها و ۱۰۳ میلیارد تومان در حوزه شروع عملیات اجرایی پروژه‌ها بوده که ۵۳ هزار خانوار از آن بهره‌مند می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: با برق‌رسانی دو روستا استان در دهه فجر امسال هیچ روستای بی‌برق در گلستان وجود ندارد و حتی روستاهایی که طرح کوچ دارند با مجوز فرمانداری برق‌رسانی خواهند شد.

* با افتتاح پست برق «آق‌آباد» ۱۲ روستا از ضعف ولتاژ برق نجات یافتند
مدیر شرکت توزیع برق شهرستان گنبدکاووس گفت: امروز با حضور مسوولان، مدیرعامل  برق منطقه مازندران و گلستان و مدیرعامل برق گلستان، فرماندار و دیگر مسوولان پست ساده برق «آق آباد» با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و ظرفیت ۱۵ مگاوات به بهره‌برداری رسید.

محمدعلی عرب‌گلو اظهار کرد: با افتتاح این پست ۱۲ روستا در قالب ۲۰ هزار خانوار از مشکل ضعف ولتاژ برق نجات پیدا کردند.

وی تصریح کرد: علاوه بر انتقال انرژی برق از این پست به خانواده‌ها، حدود ۲/۵ کیلومتر توسعه فیدر نیز احداث شد.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در دهه فجر ۱۷ پروژه با اعتبار بیش از ۹۲ میلیارد تومان در گنبدکاووس کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود که از این تعداد ۹پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: مانور جهادی خدمت در ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه در بخش مرزی داشلی‌برون برگزار شد و در این مانور به ۶۸ متقاضی جدید برق به طول ۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع شبکه برق‌رسانی شد.

عرب‌گلو ابراز کرد: تعمیر و تامین روشنایی معابر، بازدیدهای نظارتی و نصب روشنایی معابر توسط کارشناسان با اعتبار حدود یک میلیارد تومان  از دیگر فعالیت‌های این مانور بود.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: برق شهرستان گنبدکاووس افتتاح ۱۲ روستا از ضعف ولتاژ برق نجات یافتند حسین افضلی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان سرمایه گذاری ۵ هزار میلیاردی در گلستان و مازندران برای توسعه برق مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان کشور چین خبرگزاری فارس استان گلستان شهرستان گنبدکاووس میلیارد تومان بهره برداری دهه فجر پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ تقی صادقی افزود: ۱۰ گروه و تک نواز خراسان شمالی در این جشنواره هنرنمایی می‌کنند.
وی گفت: هفتمین جشنواره ملی آوا‌ها و نوا‌های رضوی از سلسله جشنواره‌های فرهنگی و هنری امام رضا (ع) است که با همکاری بنیاد ملی رضوی در استان برگزار می‌شود و هنرمندان موسیقی مقامی استان در این رویداد حضور می‌یابند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: هوشنگ جاوید دبیری جشنواره آوا‌ها و نوا‌های شرق کشور شامل استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی را بر عهده دارد و حسین حصاری دبیر تخصصی این رویداد در استان است.
دراین جشنواره رضا محمدی فرزند زنده یاد سهراب محمدی در کنار پیشکسوتانی هم، چون خسرو حداد، عیسی قلی پور و روشن گل افروز در این جشنواره هنرنمایی خواهند کرد.

خراسان شمالی بیست و هفتم اردیبهشت میزبان این رویداد با هنرنمایی هفت گروه موسیقی و چهار تک نواز پیشکسوت است و استان‌های مازندران و گلستان نیز بیست و سوم و بیست و پنجم ماه جاری میزبان این رویداد هستند.

دیگر خبرها

  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور