Web Analytics Made Easy - Statcounter

 چند ماه پیش بود که بوکس ایران موفق شد در رقابتهای جهانی صربستان که البته در پی شیوع کرونا با استقبال کمی از سوی کشورهای مطرح بوکس همراه بود به مدال برنز دست پیدا کند.

به گزارش رکنا، نکته قابل توجه در این رقابتها جدول بسیار ساده برخی نمایندگان کشورمان بود، جدولی که حتی یک بوکسور رقیب دارای حداقل یک مدال و یا یک عنوان در سطح قاره ای هم دیده نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که از آن به «خوش شانسی» نمایندگان کشورمان تعبیر شد ولی به تازگی فایل های صوتی و پیام های مکتوب از گفتگوهای منتسب به مسئولان فدراسیون و کادر فنی درباره خرید ۱۵ تا ۲۰ هزار دلاری جدول مسابقات قهرمانی جهان برای نماینده بوکس کشورمان در میان خانواده بوکس منتشر شده است، فایل هایی که هنوز نظر قطعی در مورد آن داده نشده است اما اگر واقعیت داشته باشد اتفاقات خوشایندی در انتظار بوکس خواهد بود.

فرشید رستمی عضو کمیته برگزاری مسابقات آیبا (فدراسیون جهانی بوکس) در گفتگویی در خصوص اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی بوکس و ارسال نامه ای از آنها به فدراسیون جهانی گفت: علی استکی یکی از افراد غیرقابل قبول در بوکس ایران است. شاید خیلی از افراد از رفتار و اقدامات او در مسابقات بین المللی خبر ندارند ولی من به واسطه مسئولیتی که در فدراسیون جهانی دارم به خوبی او را از نزدیک می شناسم.

این مقام مسئول در فدراسیون جهانی بوکس ادامه داد: دوستان ادعا می کنند در رقابتهای جهانی به مدال تاریخی بوکس دست پیدا کرده اند ولی مکالمات و مستندات خرید جدول بازی ها و تلاش برای فینالیست شدن دو نماینده شان از طرق غیر ورزشی موجود است. مستندات درخواست مدال از طرف ثوری رئیس فدراسیون بوکس موجود است و من این موارد را در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرده ام.

وی افزود: مدرک مربیگری علیرضا استکی تا رقابتهای آسیایی دوبی جعل شده بود و در آنجا برگه امتحانی ایشان با کوروش ملایی عوض شد و در حالی که علی استکی انگلیسی نمی داند مدرک مربیگری گرفت. دوستان در فدراسیون بوکس مدارک مربیگری زیادی را جعل کرده اند که اگر آنها را پیگیری کنیم با محرومیت شدیدی روبه رو خواهند شد.

رستمی تصریح کرد: متاسفانه پیام های علیرضا استکی با مضمون «من دو فینالیست و یک طلا می خواهم» موجود است و دوستان برای فرار رو به جلو و از روی دستپاچگی نامه ای به فدراسیون جهانی ارسال کرده اند که اگر پای منافع ملی و عشق به وطن و بوکس و جوانان فعال در این رشته نبود همین نامه می توانست به تعلیق بوکس ایران منجر شود.

عضو کمیته مسابقات فدراسیون جهانی بوکس تصریح کرد: متاسفانه بوکس ایران طی چهار سال گذشته ناتوان از حتی یک ارتباط ساده با فدراسیون جهانی بوده است و در انتخابات اخیر فدراسیون نیز در حالی که فدراسیون جهانی قصد داشت نماینده ای برای حضور در مجمع و بررسی شرایط به ایران بفرستد آقایان در فدراسیون قبل مانع این حضور شدند و کرونا را بهانه کردند.

وی افزود: همین دوست عزیزی که ادعا می کنند تیمش تاریخ سازی کرده است به عکاسان رقابتهای جهانی سفارش می کرد تا عکسش را در فدراسیون جهانی منتشر کنند. فکر می کنم دیگر نباید مقابل آنها سکوت کنم و بهتر است برای حفظ بوکس و منافع ملی ورزش کشور وجود رشته بوکس از برخی منفعت طلبان با مدرک های جعلی پاک شود.

این مقام مسئول در فدراسیون جهانی بوکس در پایان گفت: خواسته جامعه بوکس از من این است که با توجه به جایگاه و ارتباطاتی که در بوکس جهان دارم برای مبارزه با فساد و بی اخلاقی ها و جعل سند دوستان اقدام کنم که قطعاً هیچ چیز مانع من نخواهد بود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بوکس بوکس ایران فدراسیون جهانی اخبار حوادث بوکس فدراسیون جهانی بوکس ایران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت اشرف پهلوی شهید بازار آزاد عروس عروسی مردم عروسی لاکچری قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند

به گزارش خبرگزاری مهر، درادامه رقابت های پاراتیراندازی جام جهانی که در کره جنوبی جریان دارد و در ماده تفنگ سه وضعیت، رقیه شجاعی در مرحله مقدماتی جام جهانی کره جنوبی با کسب ۱۱۴۵ با یک نمره اختلاف در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به مرحله فینال بازماند.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت. تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد. نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.

جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی در جریان است.

کد خبر 6091279

دیگر خبرها

  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید