Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@04:04:31 GMT

فروشگاه خرید گوشی موبایل سامسونگ و شیائومی

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۴۰۹۱

فروشگاه خرید گوشی موبایل سامسونگ و شیائومی

بهترین فروشگاه خرید گوشی موبایل سامسونگ و شیائومی

دیدنگار فروشگاهی گسترده از انواع لوازم عکاسی، موبایل، ساعت و انواع لوازم الکتریکی و هوشمند می باشد که به صورت آنلاین فعالیت خود را آغاز کرده و امروزه جزو برترین ارائه دهندگان این محصولات در سطح کشور می باشد همچنین مفتخر هستیم تا شما را نیز با این فروشگاه و امکانات ویژه آن آشنا کنیم تا تجربه خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشگاه آنلاین دیدنگار

دیدنگار فروشگاهی آنلاین می باشد که با فروش اینترنتی و اعلام قیمت محصولات به یکی از فروشگاه های محبوب در زمینه تکنولوژی تبدیل شده است و با در نظر گرفتن شرایط ویژه و مثبت برای خریداران به موفقیت هایی روز افزون در این صنعت دست یافته اند.

دیدنگار مجموعه ای دیرینه می باشد که فعالیت ابتدایی خود را با خرید و فروش محصولات عکاسی همچون دوربین و غیره شروع کرده است و همانطور که گفته شد در حال حاضر به فروش محصولاتی اعم از انواع موبایل همچون سامسونگ، شیائومی و غیره مشغول می باشد و استعلام قیمت به روز و آنلاین این محصولات نیز به راحتی و از طریق این صفحه قابل انجام می باشد.

یکی از بخش های معروف مجموعه دیدنگار، بخش خرید و فروش کالای دست دوم می باشد که اگر به کالایی احتیاج دارید ولی توان پرداخت هزینه کالای نو آن را ندارید می توانید از کالاهای این بخش با قیمت کمتری بهره ببرید.

بخش خرید اقساطی نیز از جمله بخش های بسیار محبوب خریداران  در دیدنگار است که امکان خرید کالای مورد نظر و پرداخت هزینه آن را در چندین مرحله فراهم کرده است تا خریداران عزیز بتوانند به محصول مدنظر خود بدون نگرانی از پرداخت هزینه آن، دست پیدا کنند.

 دیدنگار، فروشگاهی آنلاین

قیمت گوشی موبایل سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ در رده محصولات بسیار با کیفیت و لوکس به شمار می رود که کمپانی سامسونگ روز به روز بر امکانات آن افزوده و موجب جذب طرفداران بیشتری به برند خود می شود.

این برند کره ای در سراسر دنیا نمایندگی دارد و به دلیل خدمات پس از فروشی که در اختیار مشتریان قرار داده می شود، به برندی جذاب و محبوب در بین مشتریان خود تبدیل گشته است.

گوشی موبایل عضوی جدا نشدنی از زندگی انسان شده است که برای انتخاب این عضو همیشه همراه، باید محصولی با کیفیت را انتخاب کرد تا همواره همراه انسان باشد و با امکانات به روز خود موجب سهولت فعالیت های انسان شود که سامسونگ تمامی این خواسته ها را برآورده کرده است و از گذشته تا به حال جزو محصولات پر فروش در بین گوشی های موبایل دیدنگار بوده است.

قیمت گوشی موبایل سامسونگ در دیدنگار قابل مشاهده است و شما می توانید قیمت این محصول را به صورت به روز و آنلاین و از طریق دیدنگار دریافت کنید که البته خوب است بدانید که موبایل سامسونگ از محصولات پرفروش دیدنگار می باشد و قیمت تعیین شده بر روی این محصول بسیار مناسب می باشد و شما با خرید از این مجموعه خریدی مقرون به صرفه خواهید داشت.

قیمت گوشی موبایل شیائومی

در حال حاضر زمان بسیاری از ورود برند شیائومی به بازار نمی گذرد و این برند ژاپنی در مدت زمانی کوتاه به محبوبیتی گسترده در سراسر دنیا دست یافته است.

گوشی موبایل شیائومی در مدل های متنوع

طراحی بسیار جذاب ظاهر این محصول در کنار دوربین های با کیفیت و دیگر امکانات آن، از جمله دلایل فروش بسیار بالای محصولات شیائومی می باشد اما فاکتور اصلی فروش بالا قیمت گوشی موبایل شیائومی می باشد که با توجه به امکانات شگفت انگیز آن، بسیار مناسب و عالی به شمار می رود.

قیمت این محصول نیز همچون گوشی موبایل سامسونگ در فروشگاه آنلاین دیدنگار قابل مشاهده می باشد و شما با ورود به این صفحه می توانید از تخفیفات و شرایط ویژه خرید این محصولات بهره ببرید که این قیمت خوب و مناسب بر روی تمامی گوشی های موبایل موجود در دیدنگار اعمال شده است و شما می توانید به باکیفیت ترین انواع گوشی های موبایل سامسونگ و شیائومی دست پیدا کنید و با ضمانت مدت دار از این محصولات بهره ببرید.

آشنایی با دیگر خدمات دیدنگار

دیدنگار گسترده تر از امکاناتی است که تاکنون با آن آشنا شده اید و از جمله خدمات بسیار خوب این مجموعه در ادامه آمده است تا با این صفحه اینترنتی شگفت انگیز بیشتر آشنا شوید.

تعمیرگاه دیدنگار:

بخشی از دیدنگار می باشد که در آن به تعمیر محصولات دست دوم و تعویض قطعات پرداخته می شود که از جمله محصولات تعمیر شده با ضمانت می توان به دوربین اشاره کرد.

مجله دیدنگار:

مجله ای جالب و بسیار پربار در صفحه دیدنگار وجود دارد که در آن به اطلاعات به روز و مربوط به تکنولوژی پرداخته است و توجه هر خواننده ای را به خود جلب می کند همچون بهترین پلی استیشن، جدیدترین گوشی نوکیا و غیره ...

دوربین عکاسی موجود در دیدنگار

آموزش دیدنگار:

در این بخش شما می توانید تمامی اطلاعات مربوط به عکاسی را بیابید که این آموزش ها به صورت وبینار و فیلم های آموزشی در صفحه آموزش دیدنگار در اختیار شما عزیزان قرار دارد البته در این بخش علاوه بر عکاسی، شما دوره های فیلم سازی و کار با انواع نرم افزار های عکاسی را نیز تجربه خواهید کرد.

بخش آموزشگاه دیدنگار نیز در زمینه عکاسی هنرجو می پذیرد و در آتلیه ای کاملا تخصصی و توسط اساتیدی مجرب بهترین آموزش ها با تجهیزاتی عالی را ارائه می دهند.

بی دغدغه خرید کن

با دیدنگار می توان به تمامی محصولات هوشمند و مربوط به عکاسی اعم از انواع دوربین های کانن و گوشی های موبایل معروف و مختلف دست پیدا کرد و محصولات را با شرایط ویژه ای که دیدنگار در اختیار مشتری قرار می دهد دریافت کرد همچنین می توان با دید نگار خریدی مطمئن و بی دغدغه داشته باشید و به صورت اقساطی از خرید خود لذت ببرید.

خلاصه ای جامع و کوتاه از فعالیت های دیدنگار

خرید و فروش محصولات نو و کارکرده راه اندازی آتلیه آماده سازی تجهیزات نورپردازی، آتلیه عکاسی و آموزشگاه عکاسی آموزش انواع نرم افزار ها و برگزاری دوره های فیلم سازی تعمیر محصولات

کد خبر 655306 برچسب‌ها شرکت شیائومی رپرتاژ آگهی مجله دوربین عکاسی‌ موبایل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت شیائومی رپرتاژ آگهی موبایل گوشی موبایل سامسونگ قیمت گوشی موبایل گوشی های موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!

 ۲۶ فروردین امسال، صدای درگیری و فریادهای زن و مردی جوان در یکی از خیابان‌های شمال تهران توجه رهگذران را به خود جلب کرد. رهگذران که شاهد درگیری بودند، ناگهان با صحنه تلخ و عجیبی مواجه شدند.

مرد جوان گوشی تلفن همراهی در دست داشت و زن جوان با اصرار از او می‌خواست گوشی‌اش را پس بدهد اما در یک لحظه مرد عصبانی دست به جیب شد و با بیرون آوردن یک چاقو ضربات متعددی به زن جوان زد و پا به فرار گذاشت.شاهدان بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفتند و زن جوان به بیمارستان منتقل شد اما ۱۹ ضربه چاقو او را به کام مرگ کشاند. گزارش قتل زن جوان به بازپرس سالار صنعتگر اعلام شد و تیم جنایی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت آغاز کردند.

هویتی برای قاتل

با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل، مشخص شد محل سکونت زن جوان چند خیابان پایین‌تر از محل قتل بوده است. یکی از شاهدان در تحقیقات گفت: زن جوان اصرار داشت که گوشی تلفن همراهش را از قاتل بگیرد اما او ممانعت می‌کرد و می‌خواست محتویات داخل گوشی را ببیند. به همین دلیل مقتول به دنبال مرد جوان می‌دوید و فریاد می‌کشید.

خیلی زود محل زندگی مقتول و خانواده‌اش شناسایی شد و در تحقیقات از آنها مشخص شد مقتول مدتی قبل از همسرش جدا شده و با فرزندش زندگی می‌کرده است. مدتی قبل او با مردی به نام پژمان آشنا شد.

اما بعد از چند ماه زن جوان تصمیم به جدایی گرفت اما مرد جوان موافق جدایی نبود. با این اطلاعات احتمال ارتکاب قتل از سوی پژمان قوت گرفت و کارآگاهان با دریافت عکس وی و نشان دادن به شاهدان ماجرا مطمئن شدند که قتل از سوی او رخ داده است.

همچنین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل درگیری تصاویر ضارب را بدست آوردند که با تطبیق عکسی که از پژمان در دست داشتند، تأیید می‌کرد که او قاتل فراری است.

دستگیری در شمال

با شناسایی هویت قاتل، تیم تحقیق راهی محل زندگی او شدند، اما مرد جوان آنجا را ترک و فرار کرده بود. تحقیقات برای شناسایی متهم ادامه داشت تا اینکه رد او در یکی از شهرهای شمالی کشور بدست آمد. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، پس از هماهنگی‌های قضایی، راهی محل مخفیگاه متهم شده و او را بازداشت کردند.

متهم پس از انتقال به پایتخت، به قتل ناخواسته زن جوان اعتراف کرد. پژمان، برای تکمیل تحقیقات به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پایتخت به اداره آگاهی منتقل شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

نمی‌دانستم مرتکب قتل شده‌ام

مرد جوان که به اتهام قتل بازداشت شده، مدعی است پس از ضربه زدن به زن جوان و هنگام فرار از اینکه زن مورد علاقه‌اش به قتل رسیده بود، اطلاع نداشته و بعد از دستگیری متوجه شده است.

با مقتول چطور آشنا شدی؟

۵ ماه قبل در یکی از خیابان‌های شمال تهران با او آشنا شدم. رابطه‌مان اوایل در حد تلفن و پیامک بود، اما کم کم قرار ملاقات‌ها شروع شد و مدام همدیگر را می‌دیدیم. به خودم که آمدم متوجه شدم او را خیلی دوست دارم و او همان زنی است که سال‌ها دنبالش بودم.

با این همه علاقه چرا او را به قتل رساندی؟

قصدم کشتن نبود. اصلاً نمی‌دانستم که او را کشته‌ام. وقتی او را زدم و فرار کردم نگران حالش بودم اما جرأت نمی‌کردم تماس بگیرم.

می‌دانستم پلیس در تعقیبم است و می‌ترسیدم که لو بروم از طرفی هراس این را داشتم که بشنوم او کشته شده است.

چرا تلفنش را گرفته بودی؟

شک کرده بودم. رابطه ما خیلی خوب بود اما از یک هفته قبل از قتل همه چیز تغییر کرد. رفتارش سرد شده بود و تلفن‌هایم را پاسخ نمی‌داد. از هر ۱۰ پیام یک پیام را جواب می‌داد. پیگیر رفتارش شدم و او گفت که دیگر نمی‌خواهد با من ادامه دهد و خواست که با او تماس نگیرم.

چرا؟

خودم هم نمی‌دانم، رابطه‌مان خوب بود و حتی قرار بود با هم ازدواج کنیم. اما یک دفعه تغییر کرد، احساس می‌کردم شخص دیگری وارد زندگی‌اش شده است و باید به این موضوع پی می‌بردم.

روز حادثه چه اتفاقی افتاد؟

به مقابل خانه‌اش رفتم و از او خواستم گوشی تلفن همراهش را بدهد تا آن را بررسی کنم. تصور می‌کردم اگر پای شخص سومی در این میان باشد، بی‌شک پیام‌ها یا تماس‌هایش را در گوشی می‌بینم. اما او نمی‌خواست تلفنش را ببینم و زمانی که گوشی او را به زور گرفتم، تا چند خیابان آن طرف‌تر دنبالم آمد.

چرا چاقو داشتی؟

چاقو را بردم تا او را بترسانم و بتوانم گوشی تلفن همراهش را بگیرم و با بدست آمدن رمز گوشی، وارد آن شوم و بفهمم که آیا به من خیانت کرده است یا خیر.

چند ضربه به او زدی؟

نمی دانم، خیلی عصبانی بودم. پلیس می‌گوید که ۱۹ ضربه زده‌ام. آن زمان چون حالم را نمی‌فهمیدم، به یاد ندارم چند ضربه زده‌ام.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi