Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - در چارچوب دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های آفریقا، تیم‌های ملی فوتبال مصر و سنگال امشب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه و در ورزشگاه (Stade Olembe) به مصاف یکدیگر می‌روند.

مسابقات جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۲ در ۶ گروه چهار تیمی برگزار شد. تیم فوتبال سنگال در گروه B قرار داشت و با تیم‌های ملی فوتبال گینه، مالاوی و زیمباوه همگروه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال سنگال با کسب ۲ برد و یک تساوی موفق شد در گروه B صدرنشین شود و به مرحله بعدی این رقابت‌ها  راه پیدا کند، اما در آنسوی میدان تیم ملی فوتبال مصر در گروه D مسابقات جام ملت‌های آفریقا قرار داشت و با تیم‌های فوتبال نیجریه، سودان و گینه بیسائو همگروه بود.

تیم ملی فوتبال مصر با کسب ۲ برد و یک باخت در گروه خود دوم شد و به مرحله بعدی مسابقات جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۲ صعود کرد.

مرحله یک هشتم نهایی 

تیم فوتبال سنگال در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۲ به مصاف تیم فوتبال کیپ ورد رفت و توانست با نتیجه ۲ بر صفر و گل‌های سادیو مانه و بامبا دیانگ این تیم را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

تیم ملی فوتبال مصر در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم ساحل عاج رفت. این دیدار در طول ۹۰ دقیقه با نتیجه بدون گل به پایان رسید و بعد از وقت‌های اضافه و به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی تیم ملی فوتبال مصر موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ تیم ساحل عاج را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتبال آفریقا ۲۰۲۲ صعود کند.

مرحله یک چهارم نهایی

تیم ملی فوتبال سنگال در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های آفریقا به مصاف تیم ملی فوتبال گینه استوایی رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر یک این تیم را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند. گل‌های تیم فوتبال سنگال را دادیو، کویاته و سار به ثمر رساندند.

شاگردان کی روش در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های آفریقا به مصاف تیم ملی مراکش رفتند. مصر موفق شد با نتیجه ۲ بر یک و با گل‌های محمد صلاح و ترزگه تیم ملی مراکش را از پیش رو بردارد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

مرحله نیمه نهایی

در چارچوب دیدار نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آفریقا تیم ملی فوتبال سنگال به مصاف تیم ملی بورکینافاسو رفت. در این دیدار تیم ملی فوتبال سنگال موفق شد با گل‌های عبدو دیالو، سادیو مانه و ادریسا و با نتیجه ۳ بر یک تیم ملی بورکینافاسو را از پیش رو بردارد و به دیدار نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

تیم ملی فوتبال مصر در دیدار نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آفریقا به مصاف تیم ملی فوتبال کامرون رفت. این دیدار در تا پایان ۹۰ دقیقه و وقت‌های اضافه بدون گل دنبال شد تا برنده این دیدار در ضربات پنالتی مشخص شود. شاگردان کی روش در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر یک موفق شدند که تیم ملی کامرون را از پیش بردارند و حریف تیم سنگال در فینال مسابقات جام ملت‌های فوتبال آفریقا ۲۰۲۲ شوند.

بیشتر بخوانید

کامرون از شاگرادن کی روش شکست خورد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی جام ملت های آفریقا نهایی مسابقات جام ملت های آفریقا تیم ملی فوتبال سنگال مرحله یک چهارم نهایی تیم ملی فوتبال مصر مصاف تیم ملی ضربات پنالتی راه پیدا آفریقا ۲۰۲۲ مرحله یک نیمه نهایی موفق شد کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم با اشاره به دومین پیروزی‌اش در مسترز مادرید گفت که تلاش می‌کند در ادامه هم از حضور در این مسابقات لذت ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور 37 ساله اسپانیایی در مورد صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید گفت: برخی چیزها خوب پیش رفت، برخی نه چندان. من راهی برای مقابله با این موضوع پیدا کردم. در ست سوم حتی با چند اشتباه توانستم غیرقابل پیش‌بینی‌تر بازی کنم. این موضوع روند مسابقه را تغییر داد.

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

وی اظهار داشت: اکنون حال خوبی دارم و از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. این برای من خیلی معنی دارد. سعی می‌کنم به رؤیاپردازی ادامه دهم. فردا روز جدیدی برای ادامه رؤیاپردازی و بازی مقابل این جمعیت شگفت‌انگیز خواهد بود. این برای من بی‌نهایت مهم است.

نادال در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسترز مادرید پدرو کاچین آرژانتینی را با نتایج 6 بر 1، 6 بر 7 (5 بر 7، 6 بر 3) شکست داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان