Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، دکتر تیم باند به مقاله‌ای در سال ۲۰۲۱ اشاره می‌کند که توسط پانل مشاوره تحقیقات چای (TAP) تهیه شده است. به گفته وی، چای سبز به خلاص شدن از شر چربی‌هایی که اندام‌های حیاتی حفره شکم را احاطه کرده‌اند، کمک می‌کند.

این موقع شام بخورید چربی شکمی نمی‌آورید

وی در ادامه معتقد است: چای سبز می‌تواند اشتها را سرکوب کرده و تعداد آنزیم‌های دخیل در متابولیسم لیپید در کبد را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل دیگر سالم بودن این نوشیدنی این است که حاوی کاتچین است که به عنوان آنتی اکسیدان قوی عمل می‌کند.

پیش از این، مایکل موزلی، متخصص تغذیه بریتانیایی گفته بود که برای خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی شکم، باید مصرف قند و کربوهیدرات‌های ساده را کاهش دهید، به رژیم غذای گرسنگی متناوب روی بیاورید و تمرین‌های روزانه ورزشی را انجام دهید. موزلی توصیه می‌کند که غذاها و نوشیدنی‌هایی را انتخاب کنید که حاوی بیش از پنج درصد قند نباشند.

توت فرنگی سرشار از فیبر است و به بدن کمک می‌کند تا چربی‌های خطرناک اطراف شکم را بسوزاند. چربی‌های اطراف شکم تعادل و عملکرد هورمون‌ها را مختل می‌کنند، حساسیت سلول‌ها به انسولین را کم می‌کند و باعث لخته شدن خون و در نهایت منجر به مشکلات قلبی و گاهی مرگ زودرس می‌شود.

فیبر محلول، روند هضم غذا از معده به روده را کند می‌کند و در نتیجه به خلاص شدن از شر چربی احشایی کمک می‌کند. به ازای هر ده گرم فیبر محلول در روز، چربی شکمی در طی یک دوره پنج ساله ۳.۷ درصد کاهش می‌یابد. از سوی دیگر، افزایش سطح فعالیت متوسط ​​منجر به کاهش ۷.۴ درصدی چربی شکمی در همان زمان می‌شود.

کد خبر 655235 برچسب‌ها خواص مواد غذایی چاقی چای خبر مهم رژیم غذایی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خواص مواد غذایی چاقی چای خبر مهم رژیم غذایی چربی شکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود هوادار با بردن مس سونگون

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۸:۱۵ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی پیگیری شد که با برتری سه بر یک شاگردان مسعود شجاعی در هوادار به پایان رسید.

داریوش شجاعیان (۱۳)، بابک مرادی (۲۰) و محمدعلی عبداللهی (۷۶) برای هوادار و صائب محبی (۳۰ - گل به خودی برای مس سونگون گلزنی کردند.

بنابراین هوادار به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فوتبال کسور راه پیدا کرد.

کد خبر 6089340

دیگر خبرها

  • ۵ ماده غذایی که می توانند اثری مشابه داروهای لاغری داشته باشند
  • ۷ نوشیدنی خوشمزه که میل به شکر را در شما به صفر می‌رساند
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی؛ از کاهش وزن تا پوست سالم
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته
  • هفت نکته برای کاهش وزن اگر فکر می‌کنید «ژن چربی» را دارید
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • غذا‌هایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد
  • این اسید لاغرتان می‌کند