Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه -علیرضا اشرف زاده گفت: ایمن سازی محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های چهار برج و باروق و بخشنده نمودن جاده‌ها با اجرای پروژه‌های لکه گیری، تعریض، بهسازی و روکش آسفالت جزو مطالبات مردمی منطقه و از وظایف اصلی این اداره است که در همین راستا ۳ پروژه در شهرستان چهار برج و ۳ پروژه نیز در شهرستان باروق در حال اجرا بوده یا به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی می‌گوید: این پروژه‌ها در شهرستان چهار برج شامل ایمن سازی محور میاندوآب – چهار برج و بطول ۱.۲ کیلومتر، بهسازی و آسفالت محور قبچاق – سالار آباد بطول ۲.۲ کیلومتر، بهسازی و آسفالت محور شعبانلو – سرملو بطول ۳.۲ کیلومتر و بهسازی و آسفالت محور کمربندی چهاربرج بطول یک کیلومتر است.

وی همچنین از اجرای بالغ بر ۹ کیلومتر پروژه تعریض، بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت در شهرستان باروق خبر داد و گفت: پروژه‌های ایمن سازی محور میاندوآب- سرچم بطول ۶ کیلومتر، لکه گیری و روکش آسفالت بطول ۹ کیلومتر، بهسازی و ابنیه فنی پل گوزلوی قره داغ یک دهنه ۲۰ متری و پل ارتباطی روستای قطار چای ۴ دهنه ۲ متری است که بی تردید اتمام کامل آن‌ها نیز نقش مهمی در ایمنی تردد در محور‌های مواصلاتی شهرستان باروق خواهد داشت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل آسفالت و بهسازی چهار برج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حقوردی هادی  با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی در میاندوآب، چهاربرج و باروق، اظهار کرد: تاکنون طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب اجرا شده که شامل ۴۹ درصد روستاهای شهرستان است.   رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب گفت: هم چنین طرح هادی در ۲۲ روستای باروق شامل ۴۶ درصد روستاها و در ۱۱ روستای چهاربرج شامل ۷۸ درصد روستاهای این شهرستان‌ها اجرا شده است.   وی با اشاره به تخصیص قیر رایگان برای روستاها، افزود: در سه سال گذشته توسط دولت سیزدهم از محل قیر رایگان در ۴۵ روستای میاندوآب ۵۳۳ هزار مترمربع ریال به ارزش ۲۴۵ میلیارد ریال آسفالت‌ریزی شده است.   هادی تصریح کرد: همچنین در این مدت در ۶ روستای باروق ۷۵ هزار مترمربع به ارزش ۲۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال و در هشت روستای چهاربرج به مساحت ۱۲۸ هزار مترمربع به ارزش ۶۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در قالب قیر رایگان آسفالت‌ریزی شده است.   رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب به ادامه اختصاص قیر رایگان روستایی در سال ۱۴۰۳ اشاره و اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته امسال از محل قیر رایگان معابر ۲۴ روستای میاندوآب به مساحت ۷۳ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی می‌شود.   وی گفت: هم چنین آسفالت‌ریزی معابر ۲ روستای چهاربرج به مساحت ۱۱ هزار مترمربع و ۳ روستای باروق به مساحت ۱۲ هزار مترمربع از محل قیر رایگان نیز در برنامه‌ریزی‌های امسال قرار دارد که امیدواریم با تخصیص قیر رایگان انجام شود.

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • این میدان در تهران مسدود می‌شود
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان