Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@10:01:45 GMT

مچ‌بند هوشمند ردمی Smart Band Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۴۹۳۹

مچ‌بند هوشمند ردمی Smart Band Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت شیائومی اعلام کرده است که قصد دارد در رویدادی که نهم فوریه برگزار می‌شود، مچ بند هوشمند جدید خود به نام Redmi Smart Band Pro را معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، Redmi Smart Band Pro مانند بیشتر مچ‌بندهای سلامتی اخیر با اینکه یک دست‌بند است، ولی ظاهری شبیه یک ساعت هوشمند دارد. این گجت پوشیدنی دارای صفحه نمایش ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۹۴ * ۳۶۸ پیکسل و تراکم پیکسلی PPI 265 است. بدنه این محصول به رنگ مشکی است و از مواد اولیه‌ای مانند الیاف شیشه‌ای تقویت شده و پلی‌کاپرولاکتام تولید شده است.

مچ‌بند هوشمند ردمی Smart Band Pro از ۱۱۰ حالت ورزشی محبوب مانند دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و یوگا پشتیبانی می‌کند. این محصول به صورت خودکار نوع فعالیت ورزشی در حال انجام را تشخیص می‌دهد و میزان انرژی مصرف شده را اندازه‌گیری می‌کند. Redmi Smart Band pro از برنامه‌هایی مانند اپل هلث و استراوا نیز پشتیبانی می‌کند، اندازه‌گیری سطح استرس، ضربان قلب و کیفیت خواب نیز از جمله دیگر ویژگی‌های این گجت پوشیدنی در نظر گرفته می‌شود.

مچ‌بند جدید ردمی قادر است سطح اکسیژن خون کاربران را حتی هنگام خواب نیز بررسی کند، این محصول با یک بار شارژ کردن در استفاده‌های معمولی تا ۱۴ روز و در حالت ذخیره انرژی تا ۲۰ روز کاربر را همراهی می‌کند. به نظر می‌رسد که قیمت Redmi Smart Band Pro روی جعبه آن ۸۰ دلار درج شده است، این بدان معنا است که قیمت واقعی آن کمتر است. بعضی از گزارش‌های منتشر شده نیز نشان می‌دهد که این محصول در هند با قیمت تقریبی ۴۰ دلار به فروش می‌رسد.

کد خبر 553706

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان گجت پوشیدنی گجت پوشیدنی جديد بهترین گجت پوشیدنی مچ بند شیائومی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مچ بند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، «گوگل سرچ لبز» (Google Search Labs) برای افرادی که سعی دارند صحبت کردن به زبان انگلیسی بدون برخورد رو در رو را تمرین کنند، یک راه حل ارائه کرده است. یکی از کاربران توییت گوگل یک ویژگی آزمایشی به نام Speaking Practice ابداع کرده که از هوش مصنوعی مولد برای کمک به بهبود مهارت های انگلیسی صحبت کردن فرد از طریق تمرین مکالمه استفاده می کند.

کاربران برای دستیابی به این ویژگی نخست باید گزینه «سرچ لبز» را در تنظیمات جستجوی گوگل خود فعال کنند. هنگامیکه این ویژگی فعال شد، قابلیت Speaking Practiceبا کلیک روی گزینه «آزمایش یک نمونه» داخل همین گزینه فعال می شود. همچنین کاربران می توانند با استفاده از ترجمه به یا از زبان انگلیسی در بخش جستجوی گوگل در دستگاه های اندروید به قابلیت مذکور دسترسی یابند.

در حال حاضر ویژگی Speaking Practice در آرژانتین، کلمبیا، هندوستان، اندونزی،مکزیک و ونزوئلا در حال آزمایش است.

کد خبر 6089466 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • اپل دوباره با اوپن‌ای‌آی سر میز مذاکره نشست
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • مقاومت ترموود در برابر آتش یک ویژگی مهم این چوب صنعتی است
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • انواع درب ساختمان
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات