Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی تقی‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار کرد: با توجه به رصد مستمر اطلاعاتی اداره اطلاعات شهرستان دماوند در جهت کشف مفاسد مالی، یک شبکه گسترده فساد مالی و ارتشا در سطح استان تهران شناسایی شد.

وی افزود: این باند در حوزه دهیاری‌ها و شوراها با همکاری تعدادی از کارشناسان دادگستری و کارمندان سایر ادارات در حوزه ساخت و‌ سازهای غیرمجاز فعالیت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند گفت: با اقدام به موقع دستگاه قضایی و اداره اطلاعات تاکنون ۹ نفر از اعضای این شبکه بازداشت شدند.

تقی‌زاده اضافه کرد: رصد اطلاعاتی و تحقیقات ادامه دارد و تعداد بیشتری از افراد در رصد اطلاعاتی هستند که متعاقبا اقدامات قضایی و اطلاعاتی به مرور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان دماوند دستگیری مفاسد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری شروری که اقدام به ایجاد احساس ناامنی و رعب و وحشت برای ساکنان این شهرستان کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کیانوش نورمحمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به اعلام یک مورد شرارت و ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که عامل این اقدام مجرمانه، یکی از اراذل و اوباش معروف این محدوده است که از مدتی قبل نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات محل اختفای این فرد شرور مورد شناسایی قرارگرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، پس از آن تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از مناطق صفادشت شهرستان ملارد رفته و با اجرای این عملیات پلیسی این فرد شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد چند قبضه سلاح سرد نامتعارف نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر شرارت با سلاح سرد با هدف قدرتنمایی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد.

به گفته نورمحمدی برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • شمار دانشجویان دستگیر شده در دانشگاه‌های آمریکا به بیش از هزار نفر رسید
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • دستاورد‌های اطلاعاتی گرانقیمت ایران پس از عملیات «وعده صادق»
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان