Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید تافی ها می گوید اولین پیروزی خود با اورتون را هیچوقت فراموش نمی کند.

فرانک لمپارد به خاطر حمایت هواداران از او تشکر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، فرانک لمپارد در اولین بازی خود به عنوان سرمربی اورتون توانست برنتفورد را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد تا کار خود در کنار تافی ها را با پیروزی آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق باعث شد تا در دقایق پایانی مسابقه، هواداران اورتون شروع به خواندن شعار "فرانکی لمپارد فوق العاده" کنند. سرمربی جدید تافی ها در مورد این بازی گفت:

فقط می توانم از هواداران به خاطر حمایت از من از همان لحظه اول تشکر کنم. این روز را هیچوقت فراموش نخواهم کرد. روز ویژه ای است و نمی توانم جلوی احساستم را بگیرم. راجع به تاثیر هواداران در گودیسون پارک شنیده بودیم و می خواستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم اما با وجود این که از عملکرد تیم خوشحالم باید آرامش خودم را حفظ کنم و به فکر بازی های لیگ باشم.

لمپارد در اولین بازی خود در لیگ برتر به عنوان سرمربی اورتون، روز سه شنبه مقابل نیوکاسل صف آرایی خواهد کرد.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس عزیزبک آمانوف برای عقد قرارداد با استقلال وارد تهران می شود عشق به فرهاد مجیدی در جشنواره فیلم فجر! واکنش های توییتری هواداران میلان به پیروزی در دربی دلامادونینا با شاهکار پیولی جزئیات همکاری بارسلونا و اسپاتیفای

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان

سابرینا ویتمن در فوتبال آلمان تاريخ ساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه اینگولشتات که در لیگ دسته ۳ فوتبال آلمان حضور دارد پس از اخراج مایکل کلنر، سابرینا ویتمن را تا پایان فصل به عنوان سرمربی این باشگاه معرفی کرد تا او بدل به نخستین سرمربی زن تاریخ فوتبال حرفه‌ای آلمان بشود.

 این در حالی است که از ماه نوامبر گذشته، ماری لوئیز اتا به عنوان مربی و دستیار در یونیون‌برلین شروع به کار کرده بود تا بدل به نخستین مربی زن در بوندس‌لیگا شود اما ویتمن، حالا هدایت یک باشگاه را به تنهایی در اختیار دارد.

دیگر خبرها

  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • اولین واکنش نکونام به برکناری خطیر/عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند